گزارش روزانه بازار فارکس، 23 جولای 2024

گزارش روزانه بازار فارکس، 23 جولای 2024
آنچه در این مقاله میخوانید

آن چه در گزارش امروز بازار فارکس می‌خوانید:

  • پس از یک روز آرام در بازارهای دیروز، ارزش سهام آسیایی در طول شب افزایش یافت.
  • بانک ژاپن (BoJ) مخارج پایین فعلی مصرف‌کننده را عامل پیچیده‌ای برای تصمیم آنها برای افزایش نرخ‌ها می‌داند.
  • انتظار می‌رود بانک ملی مجارستان در نشست امروز خود نرخ بهره را 25 واحد کاهش دهد.

اخبار بازار

  • سهام آسیایی شب گذشته پس از چند روز متوالی روند نزولی، افزایش یافتند، در حالی که قراردادهای آتی S&P 500 با نرخی کمی پایین‌تر معامله شد. این در حالی بود که روز گذشته در بازارها آرام بود و دلار آمریکا تقریباً بدون تغییر باقی ماند. در عرصه سیاست آمریکا، شمارش اولیه نشان داد که کامالا هریس (Kamala Harris)، معاون رئیس‌جمهور، تعداد کافی از آراء نمایندگان را برای کسب نامزدی ریاست‌جمهوری حزب دموکرات به دست آورده است. (بلومبرگ)
  • نظرسنجی‌های فعلی نشان می‌دهند که هریس در مقابل ترامپ بهتر از بایدن عمل می‌کند، به طوری که نظرسنجی‌های Real Clear Politics نشان‌دهنده اختلاف 2 درصدی بین هریس و ترامپ هستند، اگرچه انتظار می‌رود که نظرسنجی‌ها در هفته‌های آینده واضح‌تر شوند. (بلومبرگ)
  • به گفته منابعی که با این موضوع آشنا هستند، بانک ژاپن اعلام کرد که ضعف فعلی در مصرف کننده پیچیدگی تصمیم‌گیری آنها در مورد افزایش نرخ بهره در نشست سیاست‌گذاری هفته آینده را افزایش می‌دهد. برخی از مقامات معتقدند که عدم افزایش نرخ بهره در ماه جولای یک گزینه است تا زمان بیشتری برای بررسی داده‌های ورودی فراهم شود، در حالی که دیگران نرخ بهره فعلی 0-0.1 درصد را بسیار پایین می‌دانند. فعالان بازار در حال حاضر احتمال 40 درصدی برای کاهش 25 واحدی در نشست ماه جولای بانک ژاپن را پیش‌بینی کرده‌اند. (بلومبرگ)
  • در بازارهای نوظهور، انتظار می‌رود که بانک مرکزی مجارستان در نشست بعد از ظهر امروز نرخ سیاستی خود را 25 واحد کاهش دهد. به دلیل یک داستان فاندامنتال قوی، نرخ ارز یورو به فورینت (EURHUF) طی چند هفته گذشته کاهش یافته و از محدوده تنگ 393-397 که قبلاً در آن معامله می‌شد، خارج شده است. تیم تحقیقات بارکلیز (Barclays Research) انتظار دارند که کاهش امروز با یک بیانیه از سوی رئیس بانک مرکزی مجارستان که حاکی از افزایش نرخ بهره است، همراه باشد، که با سرنخ‌هایی احتمالی درباره نرخ نهایی همراه است که می‌توانند از فورینت (HUF) در کوتاه مدت حمایت کند. (تحقیقات بارکلیز)

دیدگاه خود را درباره گزارش روزانه بازار فارکس، 23 جولای 2024 بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.