مدیر عامل Diam: دولت ایالات متحده می‌تواند بیت کوین را به عنوان دارایی ذخیره نگه دارد

مدیر عامل Diam: دولت ایالات متحده می‌تواند بیت کوین را به عنوان دارایی ذخیره نگه دارد
آنچه در این مقاله میخوانید

برایان کورچسن (Bryan Courchesne)، مدیر عامل و بنیانگذار شرکت سرمایه‌گذاری رمزارز Daim، دیدگاه‌هایی را در مورد چگونگی آغاز نگهداری بیت ‌کوین به عنوان دارایی ذخیره استراتژیک توسط دولت ایالات متحده به اشتراک گذاشته است. او توضیح داد: “وزارت دادگستری حدود 200,000 واحد بیت ‌کوین دارد، بنابراین ایالات متحده بزرگترین دارنده بیت‌ کوین است و می‌توانند به راحتی این بیت ‌کوین‌ها را به وزارت خزانه‌داری منتقل کنند و با 13 میلیارد دلار بیت‌ کوین در ترازنامه شروع کنند.”

افزایش قیمت بیت ‌کوین همزمان با تعامل ترامپ با صنعت رمزارز

برایان کورچسن (Bryan Courchesne)، مدیر عامل و بنیانگذار شرکت سرمایه‌گذاری رمزارز Daim، هفته گذشته در برنامه Fast Money شبکه CNBC دیدگاه‌های خود را درباره افزایش قیمت بیت کوین همزمان با تعامل فزاینده کمپین ترامپ با صنعت رمزارزها به اشتراک گذاشت. او همچنین درباره چگونگی آغاز نگهداری بیت کوین توسط دولت ایالات متحده به عنوان دارایی ذخیره صحبت کرد. انتظار می‌رود که دونالد ترامپ (Donald Trump)، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، در کنفرانس سالانه صنعت رمزارزها در نشویل هفته آینده سخنرانی کند.

کورچسن گفت: “حدود یک ماه پیش ترامپ رفت و با برخی از استخراج‌کنندگان بیت کوین ملاقات کرد.” او در ادامه گفت:

“ما فکر می‌کنیم او واقعاً در این زمینه آموزش دیده است. او درباره نحوه عملکرد داخلی، بلاک چین و چگونگی تأیید تراکنش‌ها آموزش دیده است.”

این مدیر اجرایی پیش‌بینی می‌کند که سخنرانی آتی ترامپ در کنفرانس به موضوع ساده‌سازی مقررات رمزارزها خواهد پرداخت. او گفت: “در این فضا مشکلات زیادی وجود داشته است، بسیاری از این مشکلات از [رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)] گری جنسلر (Gary Gensler) ناشی شده است. موانع زیادی وجود داشته و شما خواهید دید که او [ترامپ] بیرون می‌آید و می‌گوید: ‘هی، بیایید به نوآوری کمک کنیم. بیایید به پیشرفت بیت کوین و بلاکچین کمک کنیم.’ بنابراین بله، او در این کنفرانس به شکلی بسیار مثبت درباره بیت کوین صحبت خواهد کرد.”

چگونه دولت ایالات متحده می‌تواند بیت کوین را به عنوان دارایی ذخیره نگهداری کند

هنگامی که از کورچسن پرسیده شد که آیا موضع مثبت ترامپ در مورد رمزارزها ممکن است به در نظر گرفتن بیت کوین به عنوان دارایی ذخیره استراتژیک برای ایالات متحده گسترش یابد، او اذعان کرد: “این هفته در X زمزمه‌هایی از این موضوع شنیده شد. انجام آن ممکن است بسیار دشوار باشد، اما امکان‌پذیر است.”

او توضیح داد: “وزارت دادگستری حدود 200,000 واحد بیت کوین دارد، بنابراین ایالات متحده بزرگترین دارنده بیت کوین است و می‌توانند به راحتی این بیت کوین‌ها را به وزارت خزانه‌داری منتقل کنند و با 13 میلیارد دلار بیت کوین در ترازنامه شروع کنند. بنابراین، این یک حرکت ممکن است، فقط ممکن است سخت باشد که انجام شود.” او توضیح داد: “اما آن چه که اتفاق می‌افتد این است که وزارت دادگستری این واحدهای بیت کوین را نگهداری می‌کند. آن‌ها در فضای رمزارزها به طور تصادفی فروشنده بوده‌اند.” او در ادامه گفت:

“بنابراین اگر آن‌ها از یک فروشنده تصادفی در زمان‌هایی که ممکن است قیمت بیت کوین را پایین بیاورد، به یک دارنده بلندمدت تبدیل شوند، این مسئله می‌تواند برای فضای رمزارزها بسیار خوب باشد و قیمت‌ها را بالا ببرد.”

ترامپ و استخراج بیت کوین

در مورد حمایت ترامپ از استخراج بیت کوین و تمایل به استخراج تمام بیت کوین‌های جدید در ایالات متحده، کورچسن گفت: “استخراج بیت کوین: این فرایند به سرعت به مکانی که بتواند ارزان‌ترین انرژی را پیدا کند، حرکت می‌کند. گاهی اوقات، این مکان تگزاس است و به نیویورک و وایومینگ منتقل می‌شود و سپس به تگزاس برمی‌گردد. بنابراین واقعاً بستگی به ایجاد این توافقات انرژی دارد.” او تأکید کرد:

“در یک محیط دوستدار کسب‌وکار، اگر ترامپ بتواند این هزینه‌های انرژی را برای استخراج‌کنندگان کاهش دهد، این استخراج‌کنندگان خواهند توانست بیت کوین بیشتری را در ترازنامه خود نگهداری کنند، که این امر به نوبه خود عرضه‌ای را که برای خرید در مبادلات باز بیت کوین موجود است، کاهش می‌دهد و می‌تواند به میزان بیشتری قیمت را تقویت کرده و کمک کند که بالاتر برود.”

کورچسن در خاتمه گفت: “غیرممکن است که تمام بیت کوین‌ها در ایالات متحده استخراج شوند. این عالی است که او این را می‌گوید… و واقعاً به نوآوری کمک خواهد کرد. اما انجام آن بسیار سخت است. استخراج‌کنندگان به طور گسترده‌ای متنوع هستند. آن‌ها در سراسر جهان پخش شده‌اند و واقعاً به جایی می‌روند که انرژی ارزان‌تر باشد. و حتی اگر بتوانید انرژی رایگان را اینجا فراهم کنید، یک کشور دیگر مشوق‌هایی برای استخراج بیت کوین‌ها در کشور خودشان ارائه خواهد داد. این چیزی است که انجام نخواهد شد. 100 درصد از بیت کوین‌های استخراج شده در ایالات متحده نخواهد بود، اما بیشتر شدن این اتفاق توسط شرکت‌های مختلف در اینجا همیشه برای این فضا بهتر است.”

آیا با برایان کورشن، مدیرعامل دایم (Daim) موافق هستید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره مدیر عامل Diam: دولت ایالات متحده می‌تواند بیت کوین را به عنوان دارایی ذخیره نگه دارد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.