مدیر عامل ریپل: کامالا هریس می‌تواند مقررات رمزارزهای ایالات متحده را از نو تنظیم کند

مدیر عامل ریپل: کامالا هریس می‌تواند مقررات رمزارزهای ایالات متحده را از نو تنظیم کند
آنچه در این مقاله میخوانید

برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل (Ripple)، معتقد است که کامالا هریس (Kamala Harris)، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، “فرصت فوق‌العاده‌ای برای ایجاد یک تغییر اساسی در مسائل حیاتی برای رقابت‌پذیری آمریکا (مانند مقررات ارزهای دیجیتال) دارد.” او خاطرنشان کرد که هریس با سیلیکون ولی (Silicon Valley) غریبه نیست. علاوه بر این، او نسبت به نتیجه‌گیری براساس تعلقات سیاسی هشدار داد و اظهار داشت که چنین نتیجه‌گیری‌هایی می‌تواند صنعت ارزهای دیجیتال را به عقب براند.

دیدگاه مدیرعامل Ripple در مورد کامالا هریس و وابستگی سیاسی

برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل (Ripple)، دیدگاه خود را درباره کامالا هریس (Kamala Harris)، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، و سیاست‌های ارزهای دیجیتال در پلتفرم اجتماعی X در روز چهارشنبه به اشتراک گذاشت.

در ابتدا، او هشدار داد: “نتیجه‌گیری و فرضیات درباره نامزدها تنها بر اساس تعلقات سیاسی و بدون هیچ پیشنهادی برای سیاست‌ها، صنعت ارزهای دیجیتال را به عقب می‌راند (مشابه آنچه که قبیله‌گرایی سال‌هاست انجام داده است).” وی افزود:

“معاون رئیس‌جمهور هریس با سیلیکون ولی غریبه نیست و فرصت فوق‌العاده‌ای دارد تا در مسائل حیاتی برای رقابت‌پذیری آمریکا (مانند مقررات ارزهای دیجیتال) تغییر ایجاد کند.”

در حالی که او اذعان کرد که ذهن خود را باز نگه می‌دارد، گارلینگهاوس هشدار داد که اگر هریس از لفاظی‌های سناتور الیزابت وارن (Elizabeth Warren) پیروی کند، ممکن است پیچیدگی‌های سیاسی مرتبط با افرادی مانند گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، را دست کم بگیرد.

مدیرعامل ریپل گفت: “من در حال حاضر ذهن خود را باز نگه می‌دارم – اما همچنین موافقم که اگر او از همان لفاظی‌های الیزابت وارن استفاده کند، پس او پیچیدگی‌های سیاسی که گری گنسلر است را نادرست محاسبه کرده است.”

اظهارات گارلینگهاوس در پاسخ به پستی در پلتفرم X توسط جاستین اسلاوتر (Justin Slaughter)، مدیر سیاست‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری فناوری پارادایم (Paradigm)، مطرح شد. اسلاوتر گفت: “هریس حدود ۱۲ ساعت است که نامزد شده و او به وضوح نشان می‌دهد که مشاوران اصلی امنیت ملی بایدن برای دوره دیگری باقی نخواهند ماند.” او افزود: “هیچ یک از اعضای دولت بایدن نباید فرض کنند که در دولت هریس کار خود را ادامه خواهند داد. احتمال یک تغییر بزرگ در حال افزایش است.”

مدیرعامل ریپل سیاست‌زدگی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده را مورد انتقاد قرار داده و بر نیاز به رویکردی دو حزبی و مقررات واضح تأکید کرده است. او شکاف حزبی در نوآوری‌های مربوط به رمزارزها را محکوم کرده و به‌طور خاص به دیدگاه سناتور الیزابت وارن (Elizabeth Warren) مبنی بر استفاده از ارزهای دیجیتال به‌عنوان ابزار فعالیت‌های غیرقانونی اشاره کرده است.

علاوه بر این، ریپل به‌طور قابل توجهی به کمپین‌های سیاسی حامی کریپتو کمک کرده است و به صندوق اتحاد مشترک‌المنافع (Commonwealth Unity Fund) و فیرشیک (Fairshake) کمک مالی کرده است. این تلاش‌ها با هدف حمایت از کاندیداهایی مانند جان دیتون (John Deaton) در برابر افرادی مانند سناتور وارن که مخالف رمزارزها هستند، انجام شده است.

نظر شما در مورد دیدگاه برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل Ripple، در مورد تنظیم مجدد سیاستهای مربوط به رمزارزها توسط کامالا هریس چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره مدیر عامل ریپل: کامالا هریس می‌تواند مقررات رمزارزهای ایالات متحده را از نو تنظیم کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.