سناتور آمریکایی از پتانسیل بیت کوین برای دموکراتیک کردن امور مالی و بهبود شمول مالی استقبال کرد

سناتور آمریکایی از پتانسیل بیت کوین برای دموکراتیک کردن امور مالی و بهبود شمول مالی استقبال کرد
آنچه در این مقاله میخوانید

سناتور تیم اسکات (Senator Tim Scott) در کنفرانس بیت ‌کوین 2024 (Bitcoin 2024 Conference) به پتانسیل بیت ‌کوین برای دموکراتیزه کردن امور مالی و بهبود شمولیت مالی اشاره کرد. وی رویکرد دولت بایدن (Biden) به دارایی‌های دیجیتال را مورد انتقاد قرار داد و از تلاش‌ها برای لغو دستورالعمل‌های محدودکننده کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) حمایت کرد. اسکات از تنظیم مقررات متعادل که نوآوری را تشویق کند بدون این که رشد را متوقف کرده یا آن را به خارج از کشور هدایت کند، حمایت کرد.

سناتور تیم اسکات (Tim Scott) از بیت‌ کوین و نوآوری مالی حمایت می‌کند

سناتور تیم اسکات (Tim Scott) روز جمعه در کنفرانس بیت ‌کوین 2024 (Bitcoin 2024 Conference) در نشویل، تنسی (Nashville, Tennessee) در مورد بیت ‌کوین به صورتی مثبت اظهار نظر کرد. او به همراه سناتور سنتیا لومیس (Senator Cynthia Lummis) (R-WY) در پنلی با عنوان “برای عشق به کشور و بیت‌ کوین” شرکت کرد و تأکید کرد که نوآوری‌هایی مانند بیت ‌کوین می‌توانند بخش مالی را دموکراتیزه کرده و شمولیت مالی را بهبود بخشند.

کمیته سنا در امور بانکی، مسکن و شهری ایالات متحده اعلام کرد: “در طول این همایش، عضو ارشد کمیته اسکات از پتانسیل بیت ‌کوین و فناوری بلاکچین برای دموکراتیزه کردن جهان مالی و بهبود شمولیت مالی تمجید کرد و خواستار ایجاد یک محیط نظارتی عادلانه برای این صنعت شد که نوآوری را در ایالات متحده، و نه در خارج از کشور، ایجاد کند.” اسکات به عنوان عضو ارشد این کمیته خدمت می‌کند.

این سناتور اعلام کرد:

“این توانایی برای ارائه منابع، فرصت‌ها و دسترسی به بازار به افرادی که بیشترین نیاز را دارند، هدف بیت ‌کوین است.”

وی همچنین گفت: “این دقیقاً همان چیزی است که بیت ‌کوین با هدف آن ایجاد شده است – دادن فرصتی به آمریکایی‌های عادی تا بتوانند در خانه خود تصمیم‌گیری کنند. مهم نیست کجا زندگی می‌کنید، اگر در بالای کوه یا در کنار من در دره‌های پایین باشید، داشتن فرصتی برای دموکراتیزه کردن اثر مالی ما یک بخش اساسی از دستیابی به رویای آمریکایی است.”

اسکات همچنین از رویکرد دولت بایدن به دارایی‌های دیجیتال انتقاد کرد و او را متهم به مقصر دانستن این دارایی‌ها برای شکست‌های سیاست خارجی دانست. وی از قطعنامه قانون بازبینی کنگره (CRA) از سوی سناتور سیندی لومیس (Senator Lummis) برای لغو بولتن حسابداری کارکنان شماره 121 کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) حمایت کرد که کار را برای بانک‌ها برای نگهداری بیت ‌کوین دشوار کرده است.

اسکات در حمایت از سیاست‌هایی که از نوآوری مالی پشتیبانی می‌کنند و در عین حال مصرف‌کنندگان را محافظت می‌کنند، خواستار یک محیط قانونی عادلانه شد تا نوآوری را در داخل ایالات متحده تقویت کند و نه آن را به خارج از کشور براند. او گفت:

“ما به یک محیط قانونی نیاز داریم که درک کند آزادی و استقلال از هم جدا ناپذیرند.”

نظر شما در مورد دیدگاه سناتور تیم اسکات در مورد بیت کوین و نوآوری مالی چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره سناتور آمریکایی از پتانسیل بیت کوین برای دموکراتیک کردن امور مالی و بهبود شمول مالی استقبال کرد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.