ادوارد اسنودن در رویداد بیت کوین 2024 مشکلات سیاسی و مسائل مربوط به حریم خصوصی در بیت کوین را مورد توجه قرار داد

ادوارد اسنودن در رویداد بیت کوین 2024 مشکلات سیاسی و مسائل مربوط به حریم خصوصی در بیت کوین را مورد توجه قرار داد
آنچه در این مقاله میخوانید

ادوارد اسنودن (Edward Snowden)، افشاگر معروف و پیمانکار سابق سیا (CIA) و آژانس امنیت ملی (NSA)، در یک سخنرانی قدرتمند بر خطرات وابستگی سیاسی و نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی بیت ‌کوین تأکید کرد. او از افراد خواست که در رای‌گیری شرکت کنند اما هشدار داد که نباید به طور کورکورانه از ایدئولوژی‌های سیاسی پیروی کنند.

سخنرانی اصلی اسنودن در کنفرانس بیت ‌کوین 2024: به طور مستقل رای دهید و از خطرات حریم خصوصی بیت‌ کوین آگاه باشید

ادوارد اسنودن (Edward Snowden)در سخنرانی اصلی خود در کنفرانس بیت ‌کوین 2024، بر اهمیت مشارکت سیاسی بدون تسلیم شدن در برابر قبیله‌گرایی سیاسی تأکید کرد. او چنین استدلال کرد که شخصیت‌های سیاسی و احزاب منافع خود را دارند که ممکن است با منافع رأی‌دهندگان همخوانی نداشته باشد. اسنودن با تأکید بر لزوم انتقادی و مستقل بودن گفت: “رای دهید، اما به یک فرقه نپیوندید.”

اسنودن همچنین نگرانی‌های قابل توجهی را درباره مسائل حریم خصوصی بیت‌ کوین مطرح کرد. او خاطرنشان کرد که تراکنش‌های بیت‌ کوین ناشناس نیستند و می‌توانند قابل ردیابی به افراد باشند، که این مسئله به حریم خصوصی شخصی خطر می‌رساند. برخلاف تصوری که انتقالات بیت ‌کوین را کاملاً ناشناس می‌دانند، اسنودن توضیح داد که اکثر تراکنش‌ها از طریق ورودی‌ها و خروجی‌های مختلف، مانند صرافی‌هایی که با مقررات مطابقت دارند، قابل پیگیری هستند. این پیوندها امکان ردیابی تاریخچه تراکنش‌ها را فراهم می‌کنند که می‌تواند اطلاعات حساس درباره زندگی و وابستگی‌های کاربران را فاش کند.

اسنودن گفت:

“آن‌ها می‌دانند چه می‌خوانید، چه می‌خرید، بیت‌ کوین را به چه کسی می‌فرستید، چه کسی را به لحاظ سیاسی حمایت می‌کنید، مانند این که هدایای شما به کجا رفته، همه این‌ها برای آن‌ها قابل دسترسی است. آن‌ها می‌توانند از تفکرات شما استنباط کنند، می‌توانند وابستگی‌های شما را استنباط کنند…”

این پیمانکار سابق NSA به پیامدهای گسترده‌تر ردیابی تراکنش‌ها، نه فقط برای بیت کوین بلکه برای همه اشکال تراکنش‌های دیجیتال، اشاره کرد. او در مورد چگونگی استفاده دولت‌ها و شرکت‌ها از این داده‌ها با استفاده از هوش مصنوعی (AI) ، به گونه‌ای که پروفایل‌های دقیقی از افراد بدون رضایت آن‌ها ایجاد کنند، صحبت کرد. سخنرانی اسنودن فراخوانی برای افزایش آگاهی و تلاش‌ها جهت امنیت تراکنش‌های بیت کوین به منظور حفاظت از حریم خصوصی کاربران در دنیای دیجیتال و نظارتی رو به افزایش بود.

اسنودن گفت: “بنابراین آن‌ها هر چیزی که بتوانند را جمع‌آوری خواهند کرد و آن را از طریق این ماشین‌ها (یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی) عبور خواهند داد و تلاش خواهند کرد تا به آن‌ها آموزش دهند… فکر می‌کنم این ساده‌ترین کار خواهد بود، این که یک تراکنش عادی چگونه به نظر می‌رسد، می‌دانید، 95 درصد آن‌ها چگونه به نظر می‌رسند و سپس آن‌ها فقط به دنبال موارد غیرعادی، عجیب، غیر معمول و ناهماهنگ خواهند رفت.”

این افشاگر تأکید کرد که او این نگرانی‌ها را به مدت یک دهه مطرح کرده است و احساس می‌کند که تا حد زیادی “نادیده گرفته شده‌اند.” او اکنون اظهار می‌کند که فرصت دستیابی به این اهداف به سرعت در حال از دست رفتن است.

نظر شما در مورد سخنرانی ادوارد اسنودن در همایش بیت کوین 2024 چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره ادوارد اسنودن در رویداد بیت کوین 2024 مشکلات سیاسی و مسائل مربوط به حریم خصوصی در بیت کوین را مورد توجه قرار داد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.