ویوک راماسوامی برتری رمزارزی ترامپ و سیاست دارایی دیجیتال هریس را پیش‌بینی کرد

ویوک راماسوامی برتری رمزارزی ترامپ و سیاست دارایی دیجیتال هریس را پیش‌بینی کرد
آنچه در این مقاله میخوانید

ویوک راماسوامی (Vivek Ramaswamy)، یک نامزد سابق ریاست جمهوری، پیش‌بینی کرده است که دونالد ترامپ (Donald Trump)، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، حمایت رای‌دهندگان حامی بیت ‌کوین و رمزارزها را به دست خواهد آورد، در حالی که کامالا هریس (Kamala Harris)، معاون رئیس‌جمهور، “برای ارائه یک چارچوب سیاستی جعلی برای دارایی‌های دیجیتال به منظور جلب توجه رای‌دهندگان حامی رمزارز” دست و پا خواهد زد. ترامپ موضعی حامی رمزارزها اتخاذ کرده و در کنفرانس اخیر بیت کوین حمایت خود را اعلام کرده است.

پیش‌بینی‌های ویوک راماسوامی درباره ترامپ و هریس

ویوک راماسوامی (Vivek Ramaswamy)، نامزد سابق ریاست جمهوری، در روز شنبه در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (X) دو پیش‌بینی درباره رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، دونالد ترامپ (Donald Trump) و معاون رئیس‌جمهور، کامالا هریس (Kamala Harris) به اشتراک گذاشت. اولین پیش‌بینی مربوط به ترامپ است. راماسوامی نوشت:

“ترامپ از حمایت رای‌دهندگان حامی بیت کوین و رمزارزها که در نظرسنجی‌ها حضور ندارند، حداقل ۱ درصد بهره‌مند خواهد شد.”

این پیش‌بینی پس از سخنرانی ترامپ در کنفرانس بیت کوین در نشویل، تنسی، در روز شنبه مطرح شد. رئیس‌جمهور سابق از حمایت قابل توجهی از جامعه رمزارزها و علاقه‌مندان به بیت کوین برخوردار شده است. در این کنفرانس، ترامپ چندین تعهد برای بخش کریپتو در صورت انتخاب مجدد خود را بیان کرد. این وعده‌ها شامل جلوگیری از فروش بیت کوین‌های دولت فدرال، نگهداری بیت کوین به عنوان یک ذخیره استراتژیک و جلوگیری از ایجاد ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) توسط فدرال رزرو است.

علاوه بر این، ترامپ وعده داد که یک “شورای مشاوره ریاست جمهوری بیت ‌کوین و کریپتو” ایجاد کند و به کارزار ضد کریپتوی دولت بایدن (Biden) پایان دهد. او همچنین مجدداً قول خود برای آزادی راس اولبریخت (Ross Ulbricht) را تکرار کرد.

پیش‌بینی دوم راماسوامی درباره کامالا هریس است. راماسوامی توضیح داد:

“کامالا هریس اکنون برای جلب نظر رای‌دهندگان حامی رمزارزها، سعی خواهد کرد یک چارچوب سیاستی نادرست برای دارایی‌های دیجیتال ارائه دهد.”

نظر شما در مورد پیش‌بینی‌های ویوک راماسوامی و موضع در حال تحول دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مورد ارزهای دیجیتال چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره ویوک راماسوامی برتری رمزارزی ترامپ و سیاست دارایی دیجیتال هریس را پیش‌بینی کرد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.