چه کسی جایگزین گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، خواهد شد؟

چه کسی جایگزین گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، خواهد شد؟
آنچه در این مقاله میخوانید

تایلر وینکلواس (Tyler Winklevoss یکی از بنیان‌گذاران جمینی (Gemini)، به فعالان صنعت رمزارزها توصیه کرده است که قبل از انتخابات، خواستار دانستن نام رئیس بعدی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) شوند. وی همچنین از حامیان کریپتو خواست تا “از هر دو حزب بخواهند که صنعت ما را بپذیرند، با آن منصفانه رفتار کنند و تمام تلاش خود را برای اطمینان از این که آمریکا بهترین مکان در جهان برای رمزارزها است، انجام دهند.”

انتقاد وینکلواس از موضع دولت بایدن-هریس در مقابل رمزارزها

تایلر وینکلواس (Tyler Winklevoss) ، یکی از بنیان‌گذاران صرافی کریپتو جمینی (Gemini)، در پستی مفصل در شبکه اجتماعی ایکس (X) در روز جمعه، فراخوانی برای اقدام به فعالان صنعت کریپتو صادر کرد و از آنها خواست تا خواسته‌های اساسی خود را به رهبران سیاسی ارائه دهند.

وینکلواس توضیح داد که در ماه ژوئن، او و برادرش کامرون (Cameron) ابتدا به یک میزگرد کریپتو در واشنگتن دی‌سی دعوت شدند که نمایندگانی از کاخ سفید نیز در آن حضور داشتند. با این حال، پس از تأیید علنی دونالد ترامپ (Donald Trump)، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد ریاست جمهوری، از این دعوت کنار گذاشته شدند. وی توضیح داد: “دولت بایدن-هریس (Biden-Harris) نمی‌خواست ما در آنجا باشیم و در صورت حضور ما، از حضور در رویداد امتناع می‌کرد.”

وینکلواس (Winklevoss) دولت بایدن-هریس (Biden-Harris) را به خاطر اجتناب از تعامل واقعی با صنعت رمزارزها مورد انتقاد قرار داد. او استدلال کرد که اگر این دولت صادقانه می‌خواست دیدگاه‌های این صنعت را درک کند، باید حتی منتقدان شدید خود را هم پذیرا باشد. او همچنین فرآیند تصمیم‌گیری در کاخ سفید را زیر سئوال برد و به تناقضات داخلی آن اشاره کرد. وی به این نکته اشاره کرد که امتناع معاون رئیس جمهور کامالا هریس (Kamala Harris) از حضور در کنفرانس اخیر بیت ‌کوین یک فرصت از دست رفته برای گفت‌وگوی معنادار بود.

او با درخواست از فعالان صنعت کریپتو برای مطالبه شفافیت و تعهد از رهبران سیاسی قبل از انتخابات آتی، گفت:

“مطالبه این که هریس یا هر کسی که مسئول تصمیم‌گیری است، قبل از ماه نوامبر اقدام کند، غیرحزبی‌ترین موضع است. به عنوان یک صنعت، ما باید در این مورد کاملاً همسو باشیم. برای مثال، ما باید قبل از این که به صندوق رأی برویم، سئوال کنیم که بدانیم رئیس بعدی کمیسیون بورس و اوراق بهادار کیست.”

او در ادامه گفت: “این موضوع اصلی است و این همان چیزی است که کریپتو را دوحزبی می‌کند. دیگر هیچ حدسی نیست. دیگر هیچ امیدی نیست. دیگر هیچ شگفتی نیست. صنعت ما نباید به هیچ وجه احتمال تکرار چهار سال گذشته را تحمل کند. ما نیاز به دیدن تغییرات ملموس و تعهدی برای رفتار عادلانه با صنعت ما و برخورد با حسن نیت در آینده داریم.”

وینکلواس پیام خود را این گونه به پایان رساند: “من دوست دارم به طور تمام وقت به ساختن برگردم و می‌دانم که همه شما هم همین طور هستید. برای انجام این کار، ما به عنوان یک صنعت باید از هر دو حزب بخواهیم که صنعت ما را پذیرا باشند، با آن عادلانه رفتار کنند و تمام تلاش خود را برای اطمینان از این که آمریکا بهترین مکان برای رمزارزها در جهان است، انجام دهند.” او تاکید کرد:

“دولت بایدن-هریس چهار سال ترس و وحشت برای از بین بردن و تنها ۱۰۱ روز قبل از ماه نوامبر برای انجام آن دارد. توپ در زمین آنهاست.”

ترامپ در سخنرانی خود در کنفرانس بیت کوین در روز شنبه، قول داد که گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، را در روز اول دولت خود برکنار کند. ترامپ اعلام کرد: “در روز اول، من گری گنسلر را برکنار کرده و رئیس جدیدی برای این کمیسیون منصوب خواهم کرد.” استقبال پرشور جمعیت او را غافلگیر کرد. او گفت: “نمی‌دانستم او اینقدر منفور است.” سپس دوباره تکرار کرد: “اجازه دهید دوباره بگویم. در روز اول، من گری گنسلر را برکنار خواهم کرد.” جمعیت با شور و هیجان پاسخ دادند.

نظر شما درباره انتقاد تایلر وینکلوس، بنیانگذار جمینی از دولت بایدن و هریس و درخواست او برای حمایت غیرحزبی از صنعت کریپتو چیست؟ آیا فکر می کنید فعالان صنعت باید بدانند که رئیس بعدی کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبل از انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر چه کسی خواهد بود؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره چه کسی جایگزین گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، خواهد شد؟ بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.