نیمی از کاربران رمزارز آمریکای لاتین آن را به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت در نظر می‌گیرند

نیمی از کاربران رمزارز آمریکای لاتین آن را به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت در نظر می‌گیرند
آنچه در این مقاله میخوانید

یک نظرسنجی انجام شده توسط بایننس (Binance) نشان داد که بیش از نیمی از کاربران ارزهای دیجیتال در آمریکای لاتین از این ارزها به عنوان سرمایه‌گذاری بلندمدت استفاده می‌کنند و ترجیح می‌دهند دارایی‌های دیجیتال خود را نگه دارند. این نظرسنجی که از 10,000 کاربر در آرژانتین، برزیل، کلمبیا و مکزیک انجام شد، نشان می‌دهد که تعداد کاربران این گروه از کاربرانی که ارزهای دیجیتال را برای معاملات روزانه استفاده می‌کنند، بیشتر است.

بایننس دریافت که سرمایه‌گذاران لاتین، ارزهای دیجیتال را به عنوان وسیله‌ای برای پس‌انداز و سرمایه‌گذاری بلندمدت در نظر می‌گیرند

سرمایه‌گذاران در آمریکای لاتین نشان داده‌اند که در استفاده از ارزهای دیجیتال بسیار دقیق هستند. یک نظرسنجی اخیر توسط بایننس (Binance)، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال، نشان داد که سرمایه‌گذاران لاتین ترجیح می‌دهند از ارزهای دیجیتال به عنوان ابزار پس‌انداز و سرمایه‌گذاری بلندمدت، و نه به عنوان دارایی برای معاملات روزانه، استفاده کنند.

نظرسنجی بایننس که از 10,000 کاربر در بازارهای آمریکای لاتین مانند آرژانتین، کلمبیا، برزیل و مکزیک انجام شد، نشان داد که 50.3 درصد از کاربران مورد بررسی، یعنی از هر دو مشتری یک نفر، ترجیح می‌دهند از ارزهای دیجیتال به عنوان ابزار سرمایه‌گذاری استفاده کنند. در جایگاه دوم از نظر استفاده از ارزهای دیجیتال، 18.8 درصد از کاربران مورد بررسی اعلام کردند که روزانه با این دارایی‌ها معامله می‌کنند.

در نظرسنجی بایننس (Binance) موارد استفاده دیگری نیز یافت شد، از جمله معاملات همتا به همتا (P2P) با 8.4 درصد، برنامه‌های مالی غیرمتمرکز با 8.2 درصد، و خریدها با 4.9 درصد. در حالی که ارزهای دیجیتال در آمریکای لاتین به طور سنتی با ارسال و دریافت حواله‌ها مرتبط بوده‌اند، این مورد استفاده تنها به سطح ناچیزی از پذیرش رسیده است، و تنها 3.4 درصد را به خود اختصاص داده و حتی پایین‌تر از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFTs) با 4.8 درصد پذیرش قرار گرفته است.

بایننس (Binance) همچنین به بررسی انگیزه‌های سرمایه‌گذاران در آمریکای لاتین برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال پرداخت. دلایل اصلی شامل بازدهی بالایی بود که به نفع سرمایه‌گذاران در این زمینه است (20.3 درصد) و آزادی مالی که این ارزها فراهم می‌کنند (15.2 درصد). دلایل دیگر شامل مقابله با تورم و کاهش ارزش، نوآوری، تنوع سبد سرمایه و حفظ حریم خصوصی بودند.

گیلهرمه نازار (Guilherme Nazar)، معاون منطقه‌ای بایننس در آمریکای لاتین، اظهار داشت:

“آمریکای لاتین منطقه بسیار مهمی برای بایننس است و ما معتقدیم که با توجه به نیازهای خاص کاربران در هر کشور، فضای قابل توجهی برای رشد کاربران وجود دارد.”

نظر شما در مورد ویژگی‌های سرمایه‌گذاران رمزارزها در آمریکای جنوبی بر اساس نظرسنجی بایننس چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره نیمی از کاربران رمزارز آمریکای لاتین آن را به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت در نظر می‌گیرند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.