پیتر شیف: دولت ایالات متحده تمام بیت کوین‌های توقیف شده را قبل از روی کار آمدن ترامپ می‌فروشد

پیتر شیف: دولت ایالات متحده تمام بیت کوین‌های توقیف شده را قبل از روی کار آمدن ترامپ می‌فروشد
آنچه در این مقاله میخوانید

پس از این که دونالد ترامپ (Donald Trump)، رئیس‌جمهور پیشین، قول داد در صورت انتخاب مجدد، اطمینان حاصل کند که دولت آمریکا همه بیت کوین‌های خود را حفظ خواهد کرد، گمانه‌زنی‌ها در حال افزایش است که دولت بایدن (Biden) همه دارایی‌های بیت کوین توقیف‌شده خود را به فروش خواهد رساند. پیتر شیف (Peter Schiff)، اقتصاددان و مدافع طلا، معتقد است که دولت بایدن هر بیت کوین را قبل از ورود ترامپ به دفتر کارش خواهد فروخت. انتقال ۲ میلیارد دلار در بیت کوین توسط دولت آمریکا در روز دوشنبه این گمانه‌زنی‌ها را تشدید کرده است.

شیف گمانه‌زنی می‌کند که دولت بایدن هر ساتوشی را قبل از ورود ترامپ به دفتر کارش خواهد فروخت

پس از وعده دونالد ترامپ (Donald Trump)، رئیس‌جمهور پیشین، در کنفرانس بیت کوین در نشویل، تنسی (Nashville, Tennessee) در روز شنبه، گمانه‌زنی‌ها درباره این که دولت بایدن (Biden) تمام دارایی‌های بیت کوین خود را به فروش خواهد رساند، شدت یافته است. ترامپ قول داد که در صورت انتخاب مجدد، اطمینان دهد که دولت همه بیت کوین توقیف‌شده خود را حفظ خواهد کرد.

ترامپ گفت: «اگر من انتخاب شوم، سیاست دولت من این خواهد بود که ایالات متحده آمریکا ۱۰۰ درصد از تمام بیت کوین‌هایی که دولت آمریکا در حال حاضر در اختیار دارد یا در آینده به دست می‌آورد را نگه دارد.» پیتر شیف (Peter Schiff)، مدافع طلا و منتقد بیت کوین، نیز در روز دوشنبه با افزودن به این گمانه‌زنی‌ها، در شبکه اجتماعی ایکس (X) پیش‌بینی کرد:

“اگر ترامپ واقعاً قصد داشت از بیت کوین‌های توقیف‌شده برای آغاز یک ذخیره استراتژیک در ایالات متحده استفاده کند، این نیت خود را تا زمانی که واقعاً در دفتر کارش باشد مخفی نگه می‌داشت. حال که دولت بایدن از برنامه او آگاه شده است، اطمینان حاصل خواهد کرد که هر ساتوشی را قبل از ورود ترامپ به دفتر کارش به فروش برساند.”

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) روز دوشنبه 29,799.99 بیت کوین (BTC) را به یک کیف پول Pay-to-Witness-Public-Key-Hash (P2WPKH) ناشناس منتقل کرد. بر اساس داده‌های آرکهام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، با وجود این انتقال، کیف پول دولت ایالات متحده همچنان 183,439 بیت کوین، به ارزش بیش از 12 میلیارد دلار، در اختیار دارد.

پس از این انتقال 2 میلیارد دلاری، آرکهام اینتلیجنس گزارش داد که وجوه به دو آدرس بیت کوین Bech32 تقسیم شدند: یکی با 10,000 بیت کوین و دیگری با 19,799.99 بیت کوین. این شرکت حدس زد که 10,000 بیت کوین ممکن است به یک سرویس نگهداری نهادی ارسال شده باشد.

آیا فکر می‌کنید دولت بایدن دارایی‌های بیت کوین خود را قبل از انتخابات 2024 بفروشد؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره پیتر شیف: دولت ایالات متحده تمام بیت کوین‌های توقیف شده را قبل از روی کار آمدن ترامپ می‌فروشد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.