جاستین سان، بنیانگذار ترون، از چین می‌خواهد که موضع خود را نسبت به بیت کوین تغییر دهد

جاستین سان، بنیانگذار ترون، از چین می‌خواهد که موضع خود را نسبت به بیت کوین تغییر دهد
آنچه در این مقاله میخوانید

جاستین سان (Justin Sun)، بنیان‌گذار ترون (Tron)، خواستار تغییر موضع چین نسبت به بیت ‌کوین شده است. به گفته سان، پذیرش رمز ارزها توسط چین به نفع کل فضای رمز ارزها خواهد بود و به عنوان یک همتا برای ایالات متحده عمل خواهد کرد. ممنوعیت بیت ‌کوین و استخراج رمز ارزها توسط چین در سال ۲۰۲۱، چشم‌انداز این صنعت را تغییر داد و منجر به خروج قابل توجهی از ماینرها شد که در مناطق دیگر مستقر شدند.

جاستین سان، بنیان‌گذار ترون، خواستار پذیرش دوباره بیت ‌کوین توسط چین شد

تاثیر و فعالیت چین در فضای رمز ارزها ممکن است به نفع کل صنعت باشد. این نظریه جاستین سان (Justin Sun)، بنیان‌گذار ترون (Tron)، یک رمز ارز با قابلیت قراردادهای هوشمند، است که اخیراً از چین خواست تا در سیاست‌های خود در قبال بیت ‌کوین بازنگری کند.

سان، که در چین به دنیا آمده و اکنون ساکن گرانادا است، در X به مقامات چینی گفت که به دلیل مزایای بالقوه‌ای که این اقدام برای فضای جهانی رمز ارزها به همراه دارد، دوباره به سمت رمز ارزها روی آورند. سان تاکید کرد که ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، بر دیدگاه‌ها و اقدامات در قبال صنعت رمز ارزها تأثیر گذاشته است.

سان اعلام کرد:

“چین نیز باید قدم پیش بگذارد. از زمانی که رئیس‌جمهور ترامپ به سمت بیت‌ کوین روی آورد، سیاست‌های ایالات متحده نیز تغییر کرده است.”

چین در سال 2021 از فعالیت‌های تجارت و استخراج رمز ارزها خارج شد؛ در آن زمان چندین استان شروع به سرکوب عملیات استخراج کردند و بانک مرکزی چین (People’s Bank of China) اعلام کرد که دارایی‌های دیجیتال در خاک چین نامطلوب هستند. در آن زمان، این اقدام مقاومت شبکه بیت ‌کوین را آزمایش کرد، که کل نرخ هش را به پایین‌ترین حد تاریخی خود رساند و باعث خروج گسترده استخراج‌کنندگان شد.

سرمایه‌گذاران چینی نیز اخیراً پس از افت در بازار ملی، به رمز ارزها روی آورده‌اند و از چندین شکاف قانونی برای فرار از ممنوعیت ملی استفاده می‌کنند.

با این حال، به گفته سان (Sun)، چین هنوز می‌تواند در توسعه صنعت بیت ‌کوین در سطح جهانی به عنوان یک رقیب برای ایالات متحده نقش بزرگی ایفا کند. وی در خاتمه گفت: “چین باید در این زمینه پیشرفت بیشتری داشته باشد. رقابت بین چین و ایالات متحده در سیاست‌های مربوط به بیت ‌کوین به نفع کل این صنعت خواهد بود.”

نظر شما در مورد پیشنهاد جاستین سان در مورد روی آوردن چین به ارزهای دیجیتال چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره جاستین سان، بنیانگذار ترون، از چین می‌خواهد که موضع خود را نسبت به بیت کوین تغییر دهد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.