مایکل سیلور قیمت بیت کوین را 49 میلیون دلار پیش‌بینی می‌کند

مایکل سیلور قیمت بیت کوین را 49 میلیون دلار پیش‌بینی می‌کند
آنچه در این مقاله میخوانید

مایکل سیلور (Michael Saylor)، رئیس اجرایی مایکرواستراتژی (Microstrategy)، پیش‌بینی می‌کند که تا سال 2045، قیمت بیت کوین، با یک حالت پایه 13 میلیون دلار، می‌تواند از حالت بدبینانه 3 میلیون دلار تا حالت خوش‌بینانه 49 میلیون دلار متغیر باشد. او بر نقش بیت کوین در انقلاب اقتصادی جهانی تأکید کرده و از پذیرش آن به عنوان یک دارایی اصلی خزانه‌داری برای اطمینان از ثبات اقتصادی و تجمع ثروت حمایت می‌کند.

پیش‌بینی جسورانه قیمت بیت کوین برای سال 2045 توسط مایکل سیلور

مایکل سیلور (Michael Saylor)، رئیس اجرایی پرو-بیت ‌کوین مایکرواستراتژی (Microstrategy) که در بازار بورس نزدک (Nasdaq: MSTR) ثبت شده است، پیش‌بینی قیمت بیت‌ کوین خود را در کنفرانس اخیر بیت‌ کوین در نشویل، تنسی (Nashville, Tennessee) مورد بحث قرار داد.

او در کنفرانس گفت: «در اینجا پیش‌بینی کلان بیت ‌کوین من وجود دارد: ۲۱ سال، تا سال ۲۰۴۵.» او در این کنفرانس نموداری نشان داد که روز شنبه در شبکه اجتماعی ایکس نیز به اشتراک گذاشت. او توضیح داد که تا سال ۲۰۴۵، پیش‌بینی حالت پایه برای قیمت بیت کوین ۱۳ میلیون دلار است، در حالی که حالت بدبینانه ۳ میلیون دلار و حالت خوش‌بینانه ۴۹ میلیون دلار است.

michael-saylor-prediction

رئیس اجرایی مایکرواستراتژی (Microstrategy) اهمیت بیت کوین را در انقلاب اقتصادی جهانی با جایگزینی دارایی‌های مالی و فیزیکی قدیمی قرن بیستم با سرمایه دیجیتال مورد تأکید قرار داد. او بر پایداری بیت کوین تأکید کرد که نسبت به تورم، آنتروپی و سایر عوامل کاهش ارزش که دارایی‌های سنتی را تحت تأثیر قرار می‌دهند، مصون است. سیلور از پذیرش بیت کوین به عنوان دارایی خزانه اصلی برای افراد، شرکت‌ها و کشورها حمایت می‌کند و بر پتانسیل بالای آن برای انباشت ثروت و ثبات اقتصادی تأکید می‌ورزد.

شرکت توسعه نرم‌افزار مایکرواستراتژی (Microstrategy) که در فهرست نزدک (Nasdaq) قرار دارد، خود را به عنوان اولین شرکت توسعه بیت کوین معرفی کرده است. در ماه ژوئن، مایکرواستراتژی اعلام کرد که دارایی‌های بیت کوین آن به ۲۲۶،۳۳۱ کوین رسیده و ارزش آن‌ها ۸.۳۳ میلیارد دلار است.

سیلور معتقد است که دولت ایالات متحده باید بخش عمده‌ای از بیت کوین جهان را در اختیار داشته باشد تا دلار آمریکا را تقویت کند، و بیت کوین را به عنوان یک دارایی مهم در آینده معرفی کرد. او بر این نکته تأکید کرد که آینده کشور در فضای سایبری قرار دارد و بیت کوین به عنوان “منهتن سایبری” مطرح است. او به طور مشابهی به ذخایر بزرگ طلا و مالکیت زمین دولت ایالات متحده اشاره کرد.

نظر شما در مورد پیش‌بینی مایکل سیلور در مورد ارزش آینده بیت کوین و نقش کریپتو در اقتصاد جهانی چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره مایکل سیلور قیمت بیت کوین را 49 میلیون دلار پیش‌بینی می‌کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.