سناتور آمریکایی در مورد برنامه ترامپ درباره بیت کوین و ذخیره ملی بیت کوین می‌گوید

سناتور آمریکایی در مورد برنامه ترامپ درباره بیت کوین و ذخیره ملی بیت کوین می‌گوید
آنچه در این مقاله میخوانید

بیل هاگرتی (Bill Hagerty)، سناتور ایالات متحده، در مورد برنامه دونالد ترامپ (Donald Trump) ، رئیس‌جمهور سابق، درباره بیت کوین (Bitcoin) که شامل ایجاد یک ذخیره ملی بیت کوین است، صحبت کرده است. این قانونگذار انتظار دارد که فراتر از آن چه ترامپ اعلام کرده است، چندین پیشنهاد قانونی ارائه شود. او معتقد است این حرکت اعتبار ارز را تثبیت کرده و حمایت ملی از آن را نشان خواهد داد.

سناتور هاگرتی در مورد استراتژی ترامپ در مورد بیت کوین بحث می‌کند

بیل هاگرتی (Bill Hagerty)، سناتور ایالات متحده، عضو کمیته‌های بانکداری و روابط خارجی سنا، در مصاحبه‌ای با فاکس بیزنس (Fox Business) در روز دوشنبه در مورد وعده‌های دونالد ترامپ(Donald Trump)،  رئیس‌جمهور سابق، در مورد بیت‌ کوین (Bitcoin)،  از جمله برنامه احتمالی ذخیره ملی بیت کوین، صحبت کرد.

او توضیح داد:

“رئیس‌جمهور ترامپ یک برنامه بسیار واضح اعلام کرد. او گفت که ما مقدار زیادی بیت کوین در خزانه‌های ایالات متحده داریم. این بیت کوین‌ها یا از طریق مصادره یا اشکال دیگر به دست آمده‌اند. او قصد دارد آنها را نگه دارد.”

این سناتور افزود: “او برنامه‌ای گسترده‌تر برای شروع به خرید بیت کوین اعلام نکرد، اما آن چه که او در مورد آن صحبت کرد، نگه‌داشتن آن در خزانه‌های ما و نفروختن آن بود و این امر را به عنوان یک معیار که واقعاً به ارز بیت کوین اعتبار می‌دهد، معرفی کرد.”

با توضیح در مورد چشم‌انداز گسترده ترامپ برای ارزهای دیجیتال، هاگرتی تاکید کرد که باید به موضع خصمانه دولت فعلی نسبت به رمزارزها پایان داده شود. او توضیح داد که ترامپ با یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) مخالف است، چون آن را به عنوان ابزاری برای کنترل مالی مانند یوان دیجیتال چین می‌بیند. هاگرتی خاطرنشان کرد که رئیس‌جمهور سابق از ماهیت غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال حمایت می‌کند و از خودحضانتی پشتیبانی می‌کند و هدفش تشویق نوآوری داخلی است، نه این که آن چنان که در مورد نیمه‌هادی‌ها رخ داد، آن را به خارج از کشور هدایت کند.

هاگرتی همچنین بر تطابق اصول جمهوری‌خواهان با ارزش‌های جامعه ارزهای دیجیتال مانند آزادی، استقلال، رفاه و نوآوری تاکید کرد. او معتقد است که این ارتباط، رأی‌دهندگان و حامیان جدیدی را به حزب جمهوری‌خواه جذب می‌کند و ترامپ در این زمینه پیشرو است.

در مورد منافع احتمالی یک ذخیره ملی بیت کوین، او اظهار داشت: “فکر می‌کنم درباره آن چه ممکن است فراتر از آن چه رئیس‌جمهور ترامپ اعلام کرده اتفاق بیافتد، تعداد زیادی پیشنهادات قانونی وجود داشته باشد.” این قانون‌گذار از تنسی افزود:

“فکر می‌کنم آن چه که این کار انجام می‌دهد این است که سطحی از اعتبار برای این ارز را ایجاد می‌کند و نشان می‌دهد که این چیزی است که ما به عنوان یک ملت در حال حمایت از آن هستیم. من بیشتر به بهره‌وری و نوآوری علاقه‌مندم که با آن به همراه خواهد داشت.”

نظر شما در مورد استراتژی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، برای ایجاد ذخیره ملی بیت کوین چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره سناتور آمریکایی در مورد برنامه ترامپ درباره بیت کوین و ذخیره ملی بیت کوین می‌گوید بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.