ترامپ 25 میلیون دلار از صنعت رمزارزها و نهنگ‌های بیت کوین جمع‌آوری کرده است

ترامپ 25 میلیون دلار از صنعت رمزارزها و نهنگ‌های بیت کوین جمع‌آوری کرده است
آنچه در این مقاله میخوانید

دونالد ترامپ (Donald Trump)، رئیس جمهور سابق ایالات متحده و نامزد ریاست جمهوری، از زمان شروع پذیرش کمک‌های مالی در ارزهای دیجیتال، ۲۵ میلیون دلار از صنعت رمزارزها و نهنگ‌های بیت کوین جمع‌آوری کرده است. او وعده‌های متعددی، از جمله جایگزینی گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، برای حمایت از بخش کریپتو در صورت انتخاب مجدد داده است.

ترامپ ۲۵ میلیون دلار در رمزارزها جمع‌آوری کرد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده و نامزد ریاست جمهوری، در سخنرانی خود در کنفرانس بیت کوین در نشویل، تنسی، در روز شنبه اعلام کرد که کمپین او از زمان شروع پذیرش کمک‌های مالی در ارزهای دیجیتال، ۲۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است. انتظار می‌رفت جمع‌آوری کمک‌های ترامپ در کنفرانس نشویل بسیار قابل توجه باشد. بیل هاگرتی (Bill Hagerty) ، سناتور ایالات متحده، که در این رویداد شرکت کرده بود، اظهار داشت که انتظار می‌رود کل مبلغ جمع‌آوری شده یک عدد “خیره‌کننده” باشد.

ترامپ در این کنفرانس گفت: “من افتخار می‌کنم که اولین نامزد اصلی حزب در تاریخ آمریکا هستم که کمک‌های مالی را به صورت بیت کوین و ارزهای دیجیتال پذیرفته و باید بگویم که تعداد زیادی از آن‌ها را دریافت کرده‌ایم و قدردان هستم. از زمانی که این فراخوان را در ۲۱ می (۲ خرداد) انجام دادیم، ما تاکنون ۲۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرده‌ایم – بخش زیادی از آن به صورت بیت کوین، کریپتو و ارزهای دیگر بوده که خیلی هم خوب هستند.”

دیوید بیلی (David Bailey)، مدیر عامل بیت کوین مگزین (Bitcoin Magazine)، که برگزار کننده این رویداد بود، تلاش‌های موفقیت‌آمیز ترامپ برای جمع‌آوری کمک مالی در نشویل را در شبکه اجتماعی X در روز دوشنبه به اشتراک گذاشت. این رویداد از سوی رهبران صنعت و سرمایه‌گذاران برجسته بیت کوین، که اغلب به عنوان “نهنگ‌ها” یا “OGها” شناخته می‌شوند، حمایت‌های قابل توجهی دریافت کرد. بیلی نوشت:

“برای کسانی که این را در سخنرانی ترامپ نشنیده‌اند، او در نشویل ۲۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرد که دومین جمع‌آوری بزرگ کمک مالی او در سه کمپین مختلف ریاست جمهوری محسوب می‌شود. این مبلغ از ترکیبی از صنعت و نهنگ‌ها/OGها به دست آمده است.”

بیلی همچنین سناتور الیزابت وارن (Elizabeth Warren) از ایالت ماساچوست و همدستانش را مورد انتقاد قرار داد و آن‌ها را به هدایت دموکرات‌ها به رفتارهای خودتخریبی متهم کرد. اظهارات او نشان‌دهنده تنش‌های سیاسی جاری و تأثیر هواداران ارزهای دیجیتال بر رویدادهای سیاسی کنونی است. او نوشت:

“وارن و گردن‌کلفت‌هایش دموکرات‌ها را به سمت ارتکاب خودکشی جمعی سوق دادند.”

سناتور وارن (Warren) یکی از منتقدان سرسخت ارزهای دیجیتال بوده و به خطرات امنیت ملی و سیستم مالی اشاره کرده است. او ادعا می‌کند که دولت‌های خارجی از استخراج ارزهای دیجیتال برای جاسوسی از عملیات نظامی ایالات متحده استفاده می‌کنند و خواستار قوانین سخت‌گیرانه‌تری برای جلوگیری از این فعالیت‌ها است.

ترامپ چندین وعده، از جمله توقف اقدامات وارن بر علیه رمزارزها، درباره بیت کوین داده است. در کنفرانس بیت کوین، او متعهد شد که در اولین روز کاری خود، گری جنسلر (Gary Gensler) ، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، را جایگزین کند و فردی آگاه درباره صنعت ارزهای دیجیتال را منصوب کند. او همچنین وعده داد که دولت ایالات متحده تمام بیت کوین‌های ضبط شده خود را حفظ خواهد کرد.

نظر شما در مورد جمع‌آوری 25 میلیون دلار توسط دونالد ترامپ از صنعت کریپتو و وعده‌های او در رابطه با بیت کوین چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره ترامپ 25 میلیون دلار از صنعت رمزارزها و نهنگ‌های بیت کوین جمع‌آوری کرده است بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.