سناتورهای آمریکایی 2200 نامه در مورد حمایت از بیت کوین به عنوان ذخیره استراتژیک دریافت کردند

سناتورهای آمریکایی 2200 نامه در مورد حمایت از بیت کوین به عنوان ذخیره استراتژیک دریافت کردند
آنچه در این مقاله میخوانید

سناتورهای ایالات متحده طی 48 ساعت بیش از 2,200 نامه حمایت از لایحه سناتور سینتیا لومیس (Cynthia Lummis) برای تبدیل بیت کوین به ذخیره استراتژیک دریافت کردند. این لایحه پیشنهاد می‌دهد که دولت ایالات متحده یک ذخیره بیت کوین قابل‌توجه به‌دست آورد تا دلار آمریکا را تقویت کرده و بدهی ملی را کاهش دهد. هدف این لایحه این است که ایالات متحده را به عنوان رهبر جهانی در نوآوری‌های مالی قرار دهد.

سناتورها 2,200 نامه حمایت از لایحه ذخیره بیت کوین دریافت کردند

سناتورهای ایالات متحده در طی 48 ساعت با سیلی از بیش از 2,200 نامه مواجه شدند که هر کدام از لایحه پیشگامانه سناتور سینتیا لومیس (Cynthia Lummis) (نماینده جمهوری‌خواه از ایالت وایومینگ) حمایت می‌کردند. این قانون‌گذاری یک استراتژی جسورانه و آینده‌نگرانه را پیشنهاد می‌دهد که دولت ایالات متحده بیت کوین را به عنوان بخشی از ذخیره استراتژیک خود بپذیرد، که به یک تغییر مهم در سیاست مالی و مدیریت دارایی‌های ملی اشاره دارد.

لومیس در شبکه اجتماعی X در روز جمعه نوشت:

“نمی‌توانم به اندازه کافی از هر یک از شما که نامه‌ای ارسال کرده‌اید تشکر کنم.”

اظهار نظر وی در پاسخ به پستی در شبکه اجتماعی X توسط دنیس پورتر (Dennis Porter)، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار صندوق ساتوشی (Satoshi Act Fund) بود که اعلام کرده بود که بیش از 2,200 نامه به سناتورهای ایالات متحده در طی 48 ساعت ارسال شده است و از آنها خواسته شده تا حامی لایحه ذخیره استراتژیک بیت کوین لومیس باشند. پورتر از طرفداران بیت کوین خواسته است تا نامه‌هایی به سناتورهای خود ارسال کنند و از آنها بخواهند که حامی لایحه ذخیره استراتژیک بیت کوین شوند.

وی در روز جمعه فاش کرد که سناتورهای دموکرات 1,333 نامه، سناتورهای جمهوری‌خواه 850 نامه و سناتورهای مستقل 41 نامه دریافت کرده‌اند.

reserve-letter

سناتور لومیس (Lummis) قانون تقویت نوآوری، فناوری و رقابت از طریق سرمایه‌گذاری بهینه در سراسر کشور (BITCOIN) را در کنفرانس اخیر بیت کوین در نشویل، تنسی معرفی کرد و رسماً این هفته آن را به سنا آورد. او این لایحه را به عنوان “پیشنهادی تاریخی برای افزایش قدرت دلار آمریکا و کاهش بدهی ملی از طریق ایجاد یک ذخیره استراتژیک بیت کوین” توصیف کرد و خاطرنشان نمود که بیت کوین چگونه می‌تواند تأثیری تحول‌آفرین بر کشور و جهان داشته باشد. لومیس معتقد است که با تبدیل شدن به اولین کشور توسعه‌یافته‌ای که بیت کوین را به عنوان یک فناوری پس‌انداز پذیرفته است، ایالات متحده جایگاه خود را به عنوان یک رهبر در نوآوری مالی تقویت خواهد کرد.

قانون BITCOIN قصد دارد یک “برنامه خرید یک میلیون واحدی بیت کوین در یک دوره معین” را به اجرا درآورد تا مشابه اندازه ذخایر طلای ایالات متحده، تقریباً 5 درصد از کل عرضه بیت کوین را به دست آورد. بر اساس گفته‌های لومیس (Lummis)، این برنامه از طریق تخصیص مجدد منابع درون فدرال رزرو و وزارت خزانه‌داری تامین مالی خواهد شد و تدابیر امنیتی سایبری و فیزیکی قوی را تضمین می‌کند. علاوه بر این، این قانون حقوق خودحضانتی دارندگان بیت کوین خصوصی را حفظ می‌کند و لومیس تضمین داده که آزادی‌های مالی فردی با ایجاد این ذخیره به خطر نخواهد افتاد.

نظر شما در مورد پیشنهاد سناتور سینتیا لومیس برای تبدیل بیت کوین به یک ذخیره استراتژیک چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید. Top of Form

Bottom of Form

دیدگاه خود را درباره سناتورهای آمریکایی 2200 نامه در مورد حمایت از بیت کوین به عنوان ذخیره استراتژیک دریافت کردند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.