رابرت کیوساکی اعلام کرد که سقوط بازار فرا رسیده است – “زیان ها قابل توجه هستند”

رابرت کیوساکی اعلام کرد که سقوط بازار فرا رسیده است - "زیان ها قابل توجه هستند"
آنچه در این مقاله میخوانید

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب “پدر پولدار پدر بی‌پول” (Rich Dad Poor Dad)، اعلام کرده که سقوط بازار سهام فرا رسیده و “زیان‌ها قابل توجه است.” او تأکید کرده که این سقوط فرصت سودآوری برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند تا دارایی‌ها را با قیمت‌های پایین‌تری خریداری کنند. کیوساکی به مردم توصیه کرده که این رکود را به عنوان فرصتی برای ثروتمندتر شدن در نظر بگیرند و پیش‌بینی کرده که در آینده طلا، نقره و بیت ‌کوین رشد قابل توجهی خواهند داشت.

رابرت کیوساکی فرصت را در میان سقوط بازار سهام می‌بیند

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، که به خاطر دیدگاه‌های مالی تاثیرگذارش شناخته می‌شود، روز جمعه در پلتفرم اجتماعی X پیامی صریح درباره بازار سهام کنونی منتشر کرد. پدر پولدار پدر بی پول کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لِچِر (Sharon Lechter) نوشته شده است. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز (New York Times) قرار دارد. این کتاب به بیشتر از 51 زبان ترجمه شده و بیش از 32 میلیون نسخه از آن در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

این نویسنده مشهور اعلام کرد:

“همان طور که بسیاری هشدار داده‌اند …. سقوط بازار سهام فرا رسیده است. زیان‌ها قابل توجه است.”

کیوساکی به مشاوره‌ای که از “پدر پولدار” خود گرفته بود اشاره کرد و تاکید نمود که رکودهای بازار فرصتی سودآور برای ثروتمندان فراهم می‌کند. او توضیح داد: “پدر پولدار به پسرش و من آموخت که وقتی بازارها در حال سقوط هستند، زمانی است که ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند …. خرید دارایی‌ها با قیمت‌های پایین و مقرون به صرفه.”

این نویسنده مشهور با پست خود سرمایه‌گذاران را به اقدام دعوت کرده و آن‌ها را تشویق می‌کند که سقوط بازار را به عنوان یک فرصت خرید عالی ببینند. او با اشتیاق گفت: “بازارها در حال سقوط هستند. خبر خوب. بازار دارایی‌ها در حال فروش است. این نوبت شماست که ثروتمندتر شوید.”

کیوساکی مدت‌هاست که طلا، نقره و بیت‌ کوین را توصیه می‌کند. او به تازگی پیش‌بینی کرده است که یک سقوط اقتصادی قریب‌الوقوع رخ خواهد داد و پس از آن، با این احتمال که قیمت بیت‌ کوین به 10 میلیون دلار در هر واحد، طلا به 15,000 دلار در هر اونس و نقره به 110 دلار در هر اونس برسد، یک بازار گاوی بزرگ خواهد بود. او این پیش‌بینی را به کاهش اعتماد به ارزهای فیات و روندهای تاریخی نسبت می‌دهد.

نظر شما در مورد دیدگاه رابرت کیوساکی در مورد سقوط فعلی بازار سهام و توصیه‌های سرمایه‌گذاری او چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره رابرت کیوساکی اعلام کرد که سقوط بازار فرا رسیده است – “زیان ها قابل توجه هستند” بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.