رئیس اداره برق پاراگوئه: هنوز هیچ شرکت استخراج رمزارزی کشور را ترک نکرده است

رئیس اداره برق پاراگوئه: هنوز هیچ شرکت استخراج رمزارزی کشور را ترک نکرده است
آنچه در این مقاله میخوانید

فلیکس سوسا (Felix Sosa)، رئیس اداره ملی نیروی برق پاراگوئه (ANDE)، گزارش‌هایی را که حاکی از احتمال خروج گسترده شرکت‌های استخراج ارزهای دیجیتال از کشور هستند، رد کرد. سوسا اعلام کرد که هنوز هیچ شرکت ارز دیجیتالی کشور را ترک نکرده و بیش از ۴۰۰ مگاوات پروژه‌ منتظر تایید توسط این سازمان وجود دارند.

با وجود افزایش اخیر قیمت برق، هیچ شرکت استخراج رمز ارزی پاراگوئه را ترک نکرده است

فلیکس سوسا (Felix Sosa)، رئیس اداره ملی نیروی برق پاراگوئه (ANDE)، گزارش‌هایی را که حاکی از افزایش اخیر قیمت برق اعمال شده توسط این سازمان و خروج شرکت‌های استخراج ارز دیجیتال بودند، رد کرد. بر اساس گزارش‌های محلی، سوسا اعلام کرد که هیچ شرکت استخراج ارز دیجیتالی قراردادهای خود را با این سازمان لغو نکرده است.

در مقابل، سوسا تأکید کرد که اداره ملی نیروی برق پاراگوئه قراردادی جدید به ظرفیت ۶ مگاوات با یک شرکت استخراج ارز دیجیتالی ناشناس که در کورونل بلبرانوی (Coronel Belbrano)، ایتاپوا (Itapua) فعالیت خواهد کرد، امضا کرده است و یک شرکت دیگر به شرکت‌های فعال قانونی در صنعت استخراج ارز دیجیتالی پاراگوئه اضافه شده است.

با اضافه شدن این شرکت، 72 شرکت استخراج ارز دیجیتالی در پاراگوئه فعالیت می‌کنند و تعداد بیشتری در انتظار تأیید برای شروع عملیات خود هستند. بر اساس داده‌های سوسا، 400 مگاوات پروژه در انتظار تأیید دولت برای آغاز فعالیت هستند.

در مورد فرآیند تأیید، سوسا اظهار داشت:

“ارزیابی فنی انجام می‌شود تا بررسی شود که کجا نصب شود، و اینکه اداره ملی برق کجا امکان نصب این نوع بار را دارد.”

اظهارات سوسا با گفته‌های سانتیاگو پنا (Santiago Pena)، رئیس‌جمهور پاراگوئه، مطابقت دارد که ارزیابی کرده بود افزایش نرخ برق ۱۵ درصدی که به صنعت استخراج ارز دیجیتالی اعمال شده است، مانع ورود و شروع فعالیت شرکت‌ها نخواهد شد.

با این حال، شرکت‌هایی مانند پنگوئن گروپ (Penguin Group) قبلاً قراردادهایی برای انتقال عملیات خود به برزیل امضا کرده‌اند و دلیل این اقدامات را “طمع بیش از حد” اداره ملی برق عنوان کرده‌اند. حتی با این اقدامات، سوسا برآورد کرد که دولت پاراگوئه امسال از این عملیات استخراج ارز دیجیتالی ۱۰۰ میلیون دلار درآمد خواهد داشت.

کارشناسان صنعت تخمین می‌زنند که برق تأمین شده برای عملیات استخراج ارز دیجیتالی ۱۳ درصد از کل درآمد اداره ملی برق را تشکیل می‌دهد. زمانی که تمامی پروژه‌هایی که منتظر ورود به کشور هستند تأیید شده و شروع به فعالیت کنند، این رقم به ۲۰ درصد خواهد رسید.

نظر شما در مورد وضعیت استخراج ارزهای دیجیتال در پاراگوئه چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره رئیس اداره برق پاراگوئه: هنوز هیچ شرکت استخراج رمزارزی کشور را ترک نکرده است بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.