مری دالی: انتظار دارم نرخ بهره در اواخر سال جاری کاهش یابد

مری دالی: انتظار دارم نرخ بهره در اواخر سال جاری کاهش یابد
آنچه در این مقاله میخوانید

مری دالی، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو روز دوشنبه گفت انتظار دارد که نرخ بهره در اواخر سال جاری کاهش یابد، اما از ارائه جدول زمانی یا میزان تسهیلات بانک مرکزی خودداری کرد.

با توجه به اینکه بازارها انتظار کاهش شدیدی را دارند که از ماه سپتامبر آغاز می‌شود، دالی گفت که پیشرفت تورم و کاهش آشکار در استخدام احتمالاً فدرال رزرو را تا حدی به کاهش سیاست‌ها سوق می‌دهد.

او گفت تعدیل سیاست‌ها در سه ماهه آینده ضروری خواهد بود. من فکر می‌کنم که چقدر باید انجام شود و چه زمانی باید انجام شود، به اطلاعات دریافتی بستگی زیادی دارد. اما از نظر من، ما اکنون تأیید کرده‌ایم که بازار کار در حال کاهش است و بسیار مهم است که اجازه ندهیم آنقدر کند شود که خود را به رکود تبدیل کند.

این اظهارات در همان روزی بیان می‌شود که وال‌استریت با بدترین افت خود در نزدیک به دو سال گذشته مواجه شد، زیرا سرمایه‌گذاران با ترس از کند شدن رشد و واکنش فدرال رزرو دست به گریبان بودند. مقامات فدرال رزرو در جلسه هفته گذشته خود نکاتی مبنی بر اینکه نرخ‌های پایین‌تر در راه است ارائه کردند اما در مورد جزئیات کوتاهی کردند.

در دو روز بعد، گزارش‌های ضعیف متوالی در مورد اخراج، تولید و ایجاد شغل، این ترس را ایجاد کرد که فدرال رزرو خیلی کند حرکت می‌کند.

دالی که امسال در کمیته بازار آزاد فدرال تعیین نرخ را انتخاب کرد، قول داد که سیاستگذاران آنچه را که برای دستیابی به اهداف اقتصادی خود لازم است انجام خواهند داد.

او گفت: ما آنچه را که لازم است انجام خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که به هر دو هدفمان یعنی ثبات قیمت و اشتغال کامل دست یابیم. زمانی که اقتصاد داده‌ها را ارائه می‌کند و می‌دانیم چه چیزی لازم است، سیاست‌ها را اصلاح خواهیم کرد.

 

 

دیدگاه خود را درباره مری دالی: انتظار دارم نرخ بهره در اواخر سال جاری کاهش یابد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.