گزارش روزانه قیمت فلزات پایه، 7 آگوست 2024

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه، 7 آگوست 2024
آنچه در این مقاله میخوانید

بازارهای سهام جهانی امروز با روندی صعودی مواجه شدند و تمامی شاخص‌های اصلی ایالات متحده ضررهای دیروز را جبران کردند. احساس بحران که دیروز حاکم بود فروکش کرده و باعث بازگشت بیشتر دارایی‌ها به قیمت‌های قبلی شده است.

ارزش ین ژاپن کمی کاهش یافت که فشار مارجین کال را کاهش داد و باعث کاهش فشار فروش شد. در نتیجه، شاخص دلار بار دیگر بالای سطح 103.0 قرار گرفت و بازدهی اوراق قرضه 10 ساله ایالات متحده افزایش یافت و با نرخ 3.86 درصد معامله شد.

فلزات پایه در بورس فلزات لندن (LME) نیز امروز روندی صعودی را تجربه کردند. آلومینیوم بهترین عملکرد را داشت و بهای آن به طور موقت به سطح ۲,۳۰۰ دلار در هر تن رسید و سپس کمی پایین‌تر از این سطح قرار گرفت.

قیمت مس تقریباً بدون تغییر در ۸,۹۲۹ دلار در هر تن باقی ماند، در حالی که قیمت نیکل کمی افزایش یافت و با ۱۶,۳۸۵ دلار در هر تن بسته شد.

بهای سرب افزایش جزئی داشت و با قیمت ۱,۹۵۵ دلار در هر تن معامله شد. روی بدترین عملکرد را داشت و با قیمت ۲,۶۰۱ دلار در هر تن بسته شد.

تحت تأثیر بازگشت ارزش دلار و بازدهی اوراق قرضه، طلا و نقره به روند نزولی خود ادامه دادند. قیمت طلا به ۲,۳۸۶ دلار در هر اونس کاهش یافت، در حالی که نقره با قیمت ۲۷.۰ دلار در هر اونس معامله شد.

قیمت نفت امروز افزایش یافت و نفت وست تگزاس اینترمدیت (WTI) با قیمت ۷۳.۷ دلار در هر بشکه و نفت برنت (Brent) با قیمت ۷۶.۹ دلار در هر بشکه معامله شدند.

دیدگاه خود را درباره گزارش روزانه قیمت فلزات پایه، 7 آگوست 2024 بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.