آرتور هیز پیش‌بینی می‌کند که ارزش رمزارز ما با ترامپ یا هریس افزایش می‌یابد

آرتور هیز پیش‌بینی می‌کند که ارزش رمزارز ما با ترامپ یا هریس افزایش می‌یابد
آنچه در این مقاله میخوانید

آرتور هیز (Arthur Hayes)، از ‌بنیان‌گذاران و مدیرعامل سابق Bitmex، پیش‌بینی کرده است که در دولت‌های دونالد ترامپ (Donald Trump) و کامالا هریس (Kamala Harris) به دلیل افزایش چاپ پول، قیمت ارزهای رمزنگاری شده افزایش خواهد یافت. او افزود که قیمت بیت کوین می‌تواند به “صدها هزار دلار، شاید یک میلیون دلار” برسد.

آرتور هیز اقدامات مالی تهاجمی و افزایش قیمت‌های رمز ارزها را پیش‌بینی می‌کند

آرتور هیز (Arthur Hayes)، از ‌بنیان‌گذاران و مدیرعامل سابق صرافی ارزهای رمزنگاری شده Bitmex، پیش‌بینی خود را درباره صنعت کریپتو و دیدگاهش درباره تعامل بین سیاست و بازارهای مالی به اشتراک گذاشته است.

در مقاله‌ای که در ۷ آگوست (۱۷ مرداد 1403) منتشر شد، هیز در مورد چگونگی تلاش سیاستمداران برای تضمین انتخاب مجدد در زمان رکود بازار، مانند چاپ پول و دستکاری قیمت‌ها، بحث کرد. با نام بردن از نامزد دموکرات ریاست جمهوری، کامالا هریس (Kamala Harris) به عنوان مثال، او پیشنهاد داد که او اقدامات تهاجمی برای جلوگیری از بحران مالی انجام خواهد داد. هیز همچنین یک بحران مالی جهانی احتمالی را که ناشی از بازگشت تجارت ین شرکت‌های ژاپن (Japan Inc.’s yen carry trade unwinding) است، بررسی کرد و اعلام کرد که هریس احتمالاً به وزیر خزانه‌داری ایالات متحده، جنت یلن (Janet Yellen)، دستور خواهد داد تا از ابزارهای پولی برای جلوگیری از این بحران استفاده کند.

هیز (Arthur Hayes) معتقد است که قیمت ارزهای رمزنگاری شده بدون توجه به این که دونالد ترامپ (Donald Trump) یا کامالا هریس (Kamala Harris) به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوند، افزایش خواهد یافت. او روز دوشنبه به DL News گفت: “بله، کریپتو پول زیادی اهدا می‌کند. اما فکر نمی‌کنم به اندازه کافی اهدا کرده باشید تا از یک JPMorgan، یک Morgan Stanley، یک Citibank، [یا] یک Goldman Sachs پیشی بگیرید. و اگر به این فکر کنید که چه کسانی در این آژانس‌ها کار می‌کنند، همه افرادی هستند که از این بانک‌ها آمده‌اند. بنابراین، در حالی که اگر ترامپ انتخاب شود، عالی خواهد بود و همه این کارها را انجام داد، فکر می‌کنم ممکن است او با همان مشکلی مواجه شود که در دوره اول ریاست‌جمهوری خود با آن مواجه شد.”

‌بنیان‌گذار Bitmex پیش‌بینی خود را به اشتراک گذاشت:

“هم دولت ترامپ و هم دولت هریس پول چاپ خواهند کرد. آن‌ها این کار را به روش‌های مختلف انجام می‌دهند. اما پول چاپ خواهد شد. و به همین دلیل، ارزش رمزارز شما افزایش خواهد یافت — مسیر ممکن است بسیار ناپایدار باشد، اما در پایان روز، می‌دانیم که به کجا خواهد رفت.”

این مدیر سابق Bitmex افزود: “قیمت بیت کوین در این چرخه بسیار، بسیار بالا خواهد رفت — صدها هزار دلار، شاید یک میلیون دلار. بدهی‌های زیادی وجود دارد که باید بازپرداخت شوند. ما وارد دوره‌ای می‌شویم که ساختار پولی جهانی به طور کامل در حال تغییر است.”

درباره پیش‌بینی‌های آرتور هیز در مورد بازار کریپتو و تأثیر اقدامات سیاسی چه فکر می‌کنید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره آرتور هیز پیش‌بینی می‌کند که ارزش رمزارز ما با ترامپ یا هریس افزایش می‌یابد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.