قیمت بیت کوین از 60 هزار دلار عبور کرد

قیمت بیت کوین از 60 هزار دلار عبور کرد
آنچه در این مقاله میخوانید

روز پنجشنبه، قیمت بیت‌ کوین (BTC) به بالاترین سطح خود یعنی ۶۲,۷۲۹ دلار رسید که نشان‌دهنده جهشی بیش از ۲۶ درصد از پایین‌ترین سطح ۴۹,۵۷۷ دلار در ۵ آگوست (15 مرداد)، تنها چهار روز قبل است. بازار گسترده‌تر ارزهای رمزنگاری شده، که شامل بیش از ۱۰,۰۰۰ ارز دیجیتال است، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱.۲۹ درصد افزایش را تجربه کرد و بسیاری از دارایی‌ها افزایش‌های دو رقمی را شاهد بودند.

قیمت بیت‌ کوین به بالاترین سطح روزانه ۶۲,۷۲۹ دلار رسید و ده‌ها دارایی کریپتو افزایش‌های دو رقمی را ثبت کردند

اقتصاد کریپتو پس از یک کاهش شدید در آخر هفته و شروع سخت هفته در روز دوشنبه، در حال بهبودی چشمگیری است. در آن روز، قیمت بیت ‌کوین (BTC) به سطحی کاهش یافت که از فوریه ۲۰۲۴ تاکنون مشاهده نشده بود و به ۴۹,۵۷۷ دلار در هر واحد رسید. سه روز بعد، قیمت این رمز ارز با ۲۶ درصد افزایش به بالاترین سطح روزانه ۶۲,۷۲۹ دلار رسید و تا ساعت ۸ شب به وقت شرقی (EDT) در تاریخ ۸ آگوست (18 مرداد)، بیت کوین با قیمت ۶۱,۶۱۱ دلار در هر واحد معامله شد. در روز گذشته، ارزش بیت کوین به میزان ۱۱.۲ درصد در مقابل دلار آمریکا افزایش یافت.

اتریوم (ETH) نیز روز قدرتمندی داشت و در دوره ۲۴ ساعته، قیمت آن ۱۳.۵ درصد افزایش یافت. قیمت اتریوم به ۲,۷۲۳ دلار رسید و سپس با قیمت ۲,۶۶۸ دلار در هر واحد تا ساعت ۸ شب معامله شد. بایننس کوین (BNB) افزایش نسبتاً کمتری به میزان ۷.۹۹ درصد را ثبت کرد، تون ‌کوین (TON) با ۱۳.۶ درصد صعود کرد، سولانا (SOL) 11.2 درصد افزایش یافت و دوج‌ کوین (DOGE) نیز از ۱۱ درصد افزایش برخوردار شد. طبق آمار sosovalue.xyz، در میان فعالیت‌های معاملاتی روز، صندوق معاملاتی بیت ‌کوین اسپات ایالات متحده (GBTC) کاهش قابل توجهی به میزان ۱۸۲.۹۴ میلیون دلار را تجربه کرد.

btcusd_2024-08-08

در همین حال، صندوق BTCW شرکت Wisdomtree، که نسبت به رقبای خود جریان خالص کمتری داشته است، موفق شد ۱۱۸.۵۲ میلیون دلار جذب کند. از طرف دیگر، صندوق اتریوم گری‌اسکیل (Grayscale’s Ethereum Trust یا ETHE) در روز پنج‌شنبه با خروج ۱۹.۸۳ میلیون دلار مواجه شد. با این حال، صندوق کوچک اتریوم گری‌اسکیل (Grayscale Mini Ethereum Trust یا ETH) ۵.۰۲ میلیون دلار جذب کرد. داده‌های پنج‌شنبه از سایر صندوق‌ها هنوز کامل نیست، بنابراین مجموع جریان خالص ورود یا خروج برای کل گروه همچنان نامشخص است.

نظر شما در مورد عملکرد قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره قیمت بیت کوین از 60 هزار دلار عبور کرد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.