جفری اشمید: ایالات متحده نیازی به کاهش نرخ بهره ندارد

جفری اشمید: نیازی به کاهش نرخ بهره نیست
آنچه در این مقاله میخوانید

جفری اشمید، رئیس بانک فدرال رزرو کانزاس سیتی، اعلام کرد که آماده حمایت از کاهش نرخ بهره با تورم بالاتر از هدف نیست و بازار کار علیرغم کمی سرد شدن همچنان سالم است.

اشمید در سخنرانی خود در انجمن بانکداران کانزاس گفت که کاهش اخیر تورم دلگرم‌کننده بوده است و گزارش‌های بیشتر در مورد فشارهای پایین قیمت‌ها به اطمینان وی می‌افزاید که تورم در مسیری برای رسیدن به هدف ۲ درصدی بانک مرکزی است.

اشمید گفت: ما نزدیک هستیم، اما هنوز کاملاً به آنجا نرسیده‌ایم. او در مورد اینکه چه زمانی فدرال رزرو باید نرخ بهره را کاهش دهد، اظهار نظر نکرد.

سیاستگذاران فدرال رزرو پس از گزارش ضعیف‌تر از حد انتظار مشاغل در ماه ژوئیه، زمانی که استخدام به طور قابل توجهی کند شد و نرخ بیکاری به بالاترین سطح در نزدیک به سه سال گذشته رسید، از درخواست‌ها برای اقدامات تهاجمی عقب‌نشینی کردند.

اشمید گفت: به طور کلی، بازار کار هنوز سالم به نظر می‌رسد. گزارش هفته گذشته اشتغال در ماه ژوئیه باعث شد بسیاری از این انعطاف‌پذیری سؤال کنند. اما توجه به این نکته مهم است که بسیاری از شاخص‌های دیگر به تداوم قدرت اشاره دارند.

او افزود که تماس‌های تجاری در منطقه فدرال رزرو کانزاس سیتی لحنی کلی از خوش‌بینی و انعطاف‌پذیری دارد.

سیاستگذاران هفته گذشته نرخ بهره را بدون تغییر در بالاترین سطح بیش از دو دهه گذشته نگه داشتند، اما نشان دادند که به کاهش هزینه‌های استقراض نزدیکتر شده‌اند. جروم پاول گفت که کاهش نرخ بهره می‌تواند به محض جلسه سپتامبر بانک مرکزی مناسب باشد.

اشمید، که یکی از تندروترین مقامات فدرال رزرو است، گفت که افزایش تورم به بالاترین حد چند دهه دو سال پیش نیاز به احتیاط در ارزیابی پیشرفت دارد و ما باید به جای بهترین‌ها به دنبال بدترین در داده‌ها باشیم.

 

دیدگاه خود را درباره جفری اشمید: ایالات متحده نیازی به کاهش نرخ بهره ندارد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.