دموکرات‌ها کمپین «کریپتو برای هریس» راه‌اندازی کردند – مقامات کاخ سفید به نگرانی‌های صنعت پرداختند

دموکرات‌ها کمپین «کریپتو برای هریس» راه‌اندازی کردند - مقامات کاخ سفید به نگرانی‌های صنعت پرداختند
آنچه در این مقاله میخوانید

گزارش‌ها حاکی از آن است که مقامات ارشد کاخ سفید با رهبران صنعت ارزهای دیجیتال در مورد نگرانی‌های این صنعت گفتگو کرده‌اند که این گفتگوها توسط نماینده رو کانا (Ro Khanna) تسهیل شده است. این اقدام ادامه تلاش‌های دولت بایدن و هریس (Biden-Harris) برای تعامل با بخش ارزهای دیجیتال است. علاوه بر این، دموکرات‌ها یک کمپین به نام “کریپتو برای هریس” (Crypto for Harris) راه‌اندازی کرده‌اند تا به معاون رئیس‌جمهور، کامالا هریس (Kamala Harris)، کمک کنند تا حمایت جامعه ارزهای دیجیتال را به دست آورد.

دولت بایدن و هریس تعامل با بخش ارزهای دیجیتال را افزایش می‌دهد

گزارش‌ها حاکی از آن است که مقامات ارشد کاخ سفید روز پنج‌شنبه در تماسی با رهبران صنعت ارزهای دیجیتال به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت بایدن برای ارتباط با این صنعت شرکت کردند. در این تماس، بروس رید (Bruce Reed)، معاون رئیس دفتر کاخ سفید؛ لیل براینارد (Lael Brainard)، مدیر شورای اقتصادی ملی؛ و کریستین لوسیوس (Kristine Lucius)، مشاور ارشد معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس (Kamala Harris) حضور داشتند. این خبر را نشریه  The Hill با استناد به منابع آگاه گزارش داده است. این نشست به میزبانی رو کانا (Ro Khanna)، نماینده دموکرات حامی ارزهای دیجیتال از کالیفرنیا، برگزار شد.

این اقدام در پی میزگرد اخیر سازمان‌دهی شده توسط کانا صورت گرفت که در آن قانون‌گذاران دموکرات و مدیران صنعت، از جمله آنیتا دان (Anita Dunn)، که پیش‌تر مشاور ارشد رئیس‌جمهور بایدن بود و از آن زمان به یک کمیته اقدام سیاسی (super PAC) پیوسته است که از کمپین هریس حمایت می‌کند، حضور داشتند.

روبین پترسون (Robyn Patterson)، سخنگوی کاخ سفید، در بیانیه‌ای گفت:

“دولت بایدن-هریس به ملاقات با طیف گسترده‌ای از ذینفعان و همکاری با اعضای کنگره در مورد قانون‌گذاری برای توسعه حفاظ‌هایی که برای بهره‌برداری از مزایا و فرصت‌های نوآوری در دارایی‌های دیجیتال ضروری هستند، ادامه خواهد داد.”

پل گروال (Paul Grewal)، مدیر ارشد حقوقی صرافی ارزهای دیجیتال Coinbase که در لیست نزدک قرار دارد، اظهار داشت که در حالی که مقامات کاخ سفید در این تماس به نگرانی‌های صنعت اذعان کردند، اما از انجام هرگونه تعهد قطعی خودداری کردند.

پل گروال (Paul Grewal)، مدیر ارشد حقوقی Coinbase، به این نشریه گفت: “من از [کانا] برای تلاش‌های شجاعانه‌اش در حفظ گفتگوها و ادامه ترغیب حمایت دموکرات‌ها از قوانین و استانداردهای پایه‌ای در حوزه ارزهای دیجیتال تقدیر می‌کنم.” وی افزود: “گفتگوی امروز، از بسیاری جهات، به طور واقعی در تضاد با دیگر گفتگوهایی بود که این صنعت با کمپین هریس داشته است … در مورد چگونگی این که او ممکن است از سیاست‌های گذشته فاصله بگیرد و واقعاً نه تنها به صنعت ارزهای دیجیتال، بلکه به ۵۲ میلیون آمریکایی که مالک ارزهای دیجیتال هستند، نشان دهد که او درک می‌کند.”

علاوه بر این، گزارش شده است که یک کمپین جدید به نام “کریپتو برای هریس” (Crypto for Harris) توسط دموکرات‌ها راه‌اندازی شده است تا به معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس (Kamala Harris) در جلب حمایت جامعه ارزهای دیجیتال کمک کند. النور ترت (Eleanor Terrett)، خبرنگار فاکس بیزنس، این موضوع را روز چهارشنبه فاش کرد.

این گروه که متشکل از حدود ۵۰ نفر از فعالان صنعت و کارشناسان سیاست است، هفته آینده یک نشست مجازی برگزار خواهد کرد که در آن سخنرانانی مانند مارک کوبان (Mark Cuban)، آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci) و چندین نماینده دموکرات مجلس حضور خواهند داشت. هدف این گروه مقابله با نفوذ رو به رشد دونالد ترامپ (Donald Trump)، رئیس‌جمهور سابق، در صنعت و تقویت تلاش‌های کمپین و جمع‌آوری کمک‌های مالی معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس با نزدیک شدن به انتخابات ماه نوامبر است.

نظر شما در مورد تعامل دولت بایدن و هریس با صنعت ارزهای دیجیتال و کمپین «کریپتو برای هریس» چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره دموکرات‌ها کمپین «کریپتو برای هریس» راه‌اندازی کردند – مقامات کاخ سفید به نگرانی‌های صنعت پرداختند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.