همستر کامبت اکوسیستم بازی جدیدی را برای افزایش تقاضا برای توکن‌های آینده معرفی کرد

همستر کامبت اکوسیستم بازی جدیدی را برای افزایش تقاضا برای توکن‌های آینده معرفی کرد
آنچه در این مقاله میخوانید

تیم پشت بازی همستر کامبت (Hamster Kombat)، بازی محبوب شبکه TON که بر اساس مدل “tap-to-earn” عمل می‌کند، اعلام کرده است که در حال توسعه یک اکوسیستم بازی برای ایجاد تقاضا برای توکن آینده خود هستند. آن‌ها اظهار داشتند که این ابتکار به تمایز همستر کامبت از سایر پروژه‌های مشابه کمک خواهد کرد و هر بازی در این اکوسیستم پاداش‌های متفاوتی را به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد داد.

همستر کامبت اکوسیستم بازی را برای افزایش تقاضای توکن توسعه می‌دهد

همستر کامبت در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی توکن خود است. تیم ناشناس پشت همستر کامبت، بازی محبوب tap-to-earn که کاربر را در نقش یک همستر قرار می‌دهد، اعلام کرده است که طبق پیش‌بینی‌های مطرح‌شده در وایت ‌پیپر اخیراً منتشرشده‌اش، آن‌ها یک اکوسیستم بازی با توکن خود در هسته آن توسعه خواهند داد.

این بازی که با کمک توزیع خود در تلگرام، به بیش از ۲۳۹ میلیون کاربر ماهانه رسیده است، بازی‌های Web2 و Web3 را ترکیب خواهد کرد تا از توکن HMSTR پشتیبانی کرده و کاربری آن را گسترش دهد.

تیم همستر کامبت در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد:

“ما بازی‌های جدیدی اضافه خواهیم کرد تا شما انتخاب‌های متنوعی داشته باشید و بتوانید بازی‌هایی که بیشتر دوست دارید را بازی کنید. برخی از بازی‌ها به شما کلیدها را می‌دهند، برخی ارز داخلی را ارائه می‌کنند و این بازی‌ها اکوسیستم ما را گسترش خواهند داد.”

علاوه بر این، آن‌ها به همکاری‌های احتمالی با توسعه‌دهندگان بازی اشاره کردند تا توکن HMSTR را به بازی‌های خارج از پلتفرم خود بیاورند و اعلام کردند که “با همکاری با بازی‌های پیشرو و رهبران صنعت” به ساخت یک “اکوسیستم پایدار با تقاضای محکم برای توکن” خواهند پرداخت.

همستر کامبت بر این باور است که بازی‌هایش می‌توانند به عنوان تمایزدهنده‌ای عمل کنند که آن را از پروژه‌های مشابه متمایز می‌کند، زیرا در تلاش است تا یک اکوسیستم کاربران و افزایش تقاضا برای محصول خود را قبل از رسیدن به بازار و در یک ایردراپ آینده که هنوز تاریخ آن اعلام نشده است، ایجاد کند.

این مسئله نگرانی‌هایی را در بین برخی از اعضای جامعه این پروژه ایجاد کرده است که نگران تغییر اولویت از ایردراپ به ساخت این اکوسیستم بازی هستند. با این وجود، این پروژه تعهد خود به این توسعه را تقویت کرده و تأکید کرده است که تقاضا برای توکن “در پیش و به صورت تضمین‌شده” ایجاد خواهد شد و آن‌ها برای رسیدن به این هدف تلاش خواهند کرد.

نظر شما در مورد اکوسیستم بازی جدید همستر کامبت (Hamster Kombat) چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره همستر کامبت اکوسیستم بازی جدیدی را برای افزایش تقاضا برای توکن‌های آینده معرفی کرد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.