پاول در جکسون هول درباره چشم‌انداز اقتصادی صحبت خواهد کرد

پاول در سمپوزیوم جکسون هول چه خواهد گفت
آنچه در این مقاله میخوانید

بانک مرکزی ایالات متحده گفت، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو جمعه آینده در سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول فدرال رزرو کانزاس سیتی سخنرانی خواهد کرد.

پاول در ساعت 10 صبح روز 23 آگوست به وقت شرق در مورد چشم‌انداز اقتصادی صحبت خواهد کرد. این رویداد امسال در تاریخ 22 تا 24 آگوست در اقامتگاه دریاچه جکسون در پارک ملی گراند تتون برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه بانک مرکزی در آستانه کاهش نرخ بهره از بالاترین سطح بیش از دو دهه اخیر قرار دارد، نظرات پاول برای هرگونه اشاره‌ای در مورد اینکه رئیس فدرال رزرو چگونه اقتصاد را در پی گزارش مشاغل ضعیف‌تر از حد انتظار می‌بیند به دقت تجزیه و تحلیل می‌شود.

به طور گسترده انتظار می‌رود که فدرال رزرو در نشست بعدی خود در 17-18 سپتامبر هزینه‌های وام را کاهش دهد، اما در مورد اینکه این کاهش چقدر بزرگ خواهد بود، اختلاف نظر وجود دارد. در حالی که اکثر اقتصاددانان انتظار کاهش یک چهارم واحدی را دارند، تعدادی از پیش‌بینی‌کنندگان از جمله سیتی گروپ و جی پی مورگان تعدیل بزرگتر و نیم امتیازی را پیش‌بینی می‌کنند.

دیدگاه خود را درباره پاول در جکسون هول درباره چشم‌انداز اقتصادی صحبت خواهد کرد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.