Lemon  در ارائه خدمات تعامل‌پذیری ارزش فیات-رمزارز در پرو پیشگام است

Lemon در ارائه خدمات تعامل‌پذیری ارزش فیات-رمزارز در پرو پیشگام است
آنچه در این مقاله میخوانید

صرافی و کیف پول ارز دیجیتال “Lemon” مستقر در آرژانتین، مجوزی برای ایجاد تعاملات بین ارزهای فیات و رمزارز در پرو دریافت کرده است. این صرافی، که اولین مجوز از این نوع را در کشور پرو دریافت کرده، اکنون فرآیندهای لازم برای واریز و مبادله ارز فیات با کریپتو را آسان‌تر کرده است، به‌طوری که کاربران تنها به یک شماره تلفن برای این کار نیاز دارند.

Lemon اولین مجوز تعامل‌پذیری ارز فیات و رمزارز در پرو را دریافت کرد

صرافی ارز دیجیتال “Lemon” که در آرژانتین مستقر بوده و بر بازارهای آمریکای جنوبی تمرکز دارد، به تازگی اعلام کرده که به یک نقطه عطف در پرو دست یافته و اولین مجوز تعامل‌پذیری ارز فیات و رمز ارز را در این کشور دریافت کرده است. این شرکت که بیش از 2.6 میلیون کاربر در منطقه آمریکای جنوبی دارد، به پرویی‌ها امکان می‌دهد تا تنها با استفاده از یک شماره تلفن، ارز فیات را به حساب‌های Lemon خود منتقل کرده و یا از آن برداشت کنند.

به گفته توماس فیلد (Tomas Field)، مدیر روابط عمومی Lemon، این شرکت طی سه ماه از زمان راه‌اندازی خود در پرو، بیش از 12,000 کاربر به دست آورده و قصد دارد تا در سال 2024 به 120,000 کاربر دست یابد.

هدف اصلی از اجرای این خدمات، تسهیل فرآیند ورود کاربران پرویی به دنیای کریپتو و امکان انتقال ارز فیات و خرید سریع و آسان دارایی‌های دیجیتال است.

فدریکو بیسکوپوویچ (Federico Biskupovich)، مدیر اجرایی شرکت “Lemon”، بر اهمیت این توسعه برای پرویی‌هایی که تمایل به ورود به بازار ارزهای دیجیتال دارند، تأکید کرد. او اظهار داشت:

“تا چند ماه پیش، برای خرید ارزهای دیجیتال در پرو، نیاز بود که یک کارشناس باشید. از امروز، کاربران می‌توانند از هر حسابی پول یا ارز سول را به Lemon منتقل کنند و به‌طور فوری ارز دیجیتال خریداری کنند. این یک سال مهم برای اکوسیستم مالی پرو است.”

در ماه می، مارچلو کاوازولی (Marcelo Cavazzoli)، بنیان‌گذار Lemon، اعلام کرد که فاز اول عرضه Lemon در پرو با تمرکز بر ارزهای دیجیتال آغاز شده است و این محصول برای منطقه آمریکای جنوبی طراحی شده است. او همچنین تأکید کرد که در این فاز اول، شرکت تقاضای واقعی برای هر یک از محصولات کریپتو در سبد خود را ارزیابی خواهد کرد. کاوازولی گزارش داد: “این مرحله اول از راه‌اندازی به ما اجازه می‌دهد تا به طور عمیق بفهمیم که جامعه در هر کشور به چه چیزهایی نیاز دارد تا بتوانیم با آنها عملکردهای جدیدی را تلفیق کنیم.”

نظر شما در مورد محصولات تعامل‌پذیر ارزهای فیات به رمزارز Lemon در پرو چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره Lemon  در ارائه خدمات تعامل‌پذیری ارزش فیات-رمزارز در پرو پیشگام است بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.