Mastercard و Scale با هم برای تسریع استقرار Fintech در آفریقا همکاری می‌کنند

Mastercard و Scale با هم برای تسریع استقرار Fintech در آفریقا همکاری می‌کنند
آنچه در این مقاله میخوانید

مستر کارت (Mastercard)، غول مالی چندملیتی آمریکایی، به تازگی اعلام کرده است که با شرکت فین‌تک Scale همکاری کرده است تا به تسریع توسعه شرکت‌های فین‌تک در آفریقا و خاورمیانه کمک کند. امنا اجمل (Amnah Ajmal) از این همکاری با Scale تقدیر کرد و اظهار داشت که این همکاری سازمان او را به هدفش برای کاهش شکاف دیجیتال نزدیک‌تر می‌کند.

کاهش شکاف دیجیتال

شرکت خدمات کارت‌های اعتباری Mastercard با استارتاپ فین‌تک Scale همکاری کرده است تا استقرار سریع‌تر شرکت‌های فین‌تک در آفریقا و خاورمیانه را تسهیل کند. به گزارش منابع خبری، انتظار می‌رود که این همکاری به شرکت‌های مخابراتی، شرکت‌های فین‌تک، تجمیع‌کنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت کمک کند تا محصولات و خدمات جدیدی را بدون مواجهه با موانع فنی و تجاری معمول عرضه کنند.

امنا اجمل، معاون اجرایی توسعه بازار در منطقه EEMEA (اروپا، خاورمیانه و آفریقا) در Mastercard، درباره این همکاری اظهار نظر کرد و گفت که این همکاری با Scale سازمان او را به دستیابی به هدفش برای کاهش شکاف دیجیتال نزدیک‌تر می‌کند.

امنا اجمل در ادامه افزود: “در Mastercard ما متعهد به همکاری با بازیگران محلی اکوسیستم هستیم تا رشد راه‌حل‌های پرداخت نوآورانه در منطقه را با هدف کاهش شکاف دیجیتال، افزایش شمول مالی و بهبود دسترسی به خدمات مالی تقویت کنیم. با توجه به دانش عمیق خود از فضای فین‌تک، Scale شریک ایده‌آل ما در دستیابی به این اهداف است.”

به عنوان بخشی از توافق‌نامه همکاری، Mastercard و Scale به شرکت‌های فین‌تک در تأمین حمایت برای شماره شناسایی بانک (BIN) کمک خواهند کرد. چنین حمایتی به عنوان راهی ساده‌تر برای ورود صاحبان کسب‌وکارها به بازار کارت با همکاری با یک بازیگر مستقر در نظر گرفته می‌شود.

حمایت از شماره شناسایی بانک

علاوه بر کمک به شرکت‌ها در تأمین حمایت از شماره شناسایی بانک (BIN)، Mastercard و شریک فین‌تک آن نیز در ساخت اقتصادی با واحد پایدار، طراحی و تجاری‌سازی برنامه‌های کارت و سایر برنامه‌های پرداخت مشارکت خواهند داشت.

میراندا پرومال (Miranda Perumal)، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل شرکت Scale، توضیح داد که این همکاری یک مشکل اساسی را حل می‌کند و یک نقطه تماس واحد ارائه می‌دهد. پرومال افزود که این کار در حالی انجام می‌شود که “پیچیدگی‌های” جستجوی حمایت از BIN بانک، پردازنده‌های شخص ثالث و سایر ارائه‌دهندگان راه‌حل‌های پرداخت را جذب می‌کند. مدیرعامل Scale افزود:

“این سرویس اکوسیستم ترکیبی به بازیگران فین‌تک اجازه می‌دهد تا بر روی کسب‌وکار اصلی خود تمرکز کنند و ما نیز بر روی کسب‌وکار خودمان تمرکز کنیم – ساده‌سازی فرآیندها، فعال‌سازی پرداخت‌ها و حمایت از رشد برنامه‌ها برای کسب سریع‌تر درآمد.”

براساس این گزارش، انتظار می‌رود که Scale به شرکا کمک کند تا سبدهای سرمایه و درآمدهای خود را به صورت سودآور افزایش دهند.

نظر شما در مورد محتوای این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره Mastercard و Scale با هم برای تسریع استقرار Fintech در آفریقا همکاری می‌کنند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.