پاول در سمپوزیوم جکسون هول چه خواهد گفت

پاول در سمپوزیوم جکسون هول چه خواهد گفت
آنچه در این مقاله میخوانید

در انتظار سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در سمپوزیوم اقتصادی جکسون هول، تحلیلگران نشان داده‌اند که پاول رویکردی انعطاف‌پذیر برای کاهش نرخ بهره خواهد داشت.

بر اساس یادداشت آنها، پاول از سخنرانی صبح جمعه برای تنظیم استراتژی فدرال رزرو برای کاهش نرخ بهره استفاده خواهد کرد و تأکید می‌کند که بانک مرکزی آماده است تا در صورت نیاز کاهش قابل توجهی را اعمال کند.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که پاول اعتماد فدرال رزرو به بازگشت تورم به سمت هدف 2 درصد را تأیید می‌کند و نشان می‌دهد که کاهش نرخ‌ها می‌تواند از سپتامبر آغاز شود.

تحلیلگران می‌گویند: ما انتظار نداریم که در مورد اینکه آیا اولین حرکت کاهش 25bp یا 50bp باشد، تصمیم سختی بگیریم. در عوض، انتظار می‌رود پاول پیشنهاد کند که این تصمیم به داده‌های آینده کار بستگی دارد. سخنرانی پاول بر توضیح پیشرفت‌های حاصل شده در مهار تورم و متعادل کردن مجدد بازار کار متمرکز خواهد بود و فدرال رزرو را برای کاهش نرخ‌ها قرار می‌دهد.

به گفته تحلیلگران پاول احتمالاً فدرال رزرو را انعطاف پذیر و چابک توصیف می‌کند که آماده تنظیم سیاست بر اساس شاخص‌های اقتصادی در حال تحول است. آنها انتظار دارند پاول تاکید کند که سرعت و میزان کاهش نرخ به پیامدهای داده‌های دریافتی، به ویژه از بخش اشتغال بستگی دارد.

تحلیلگران همچنین تاکید می‌کنند که پاول با تکرار این نکته که در حالی که برنامه فوری فدرال رزرو ممکن است شامل یک سری کاهش 25 واحد پایه باشد، پاول نگرانی‌های بازار را برطرف خواهد کرد، اما اگر داده‌های نیروی کار نشان‌دهنده نیاز باشد، آمادگی برای اقدام تهاجمی‌تر وجود دارد.

دیدگاه خود را درباره پاول در سمپوزیوم جکسون هول چه خواهد گفت بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.