همکاری State Street با Taurus برای تقویت خدمات دارایی دیجیتال

همکاری State Street با Taurus برای تقویت خدمات دارایی دیجیتال
آنچه در این مقاله میخوانید

State Street ، ارائه‌دهنده جهانی خدمات مالی، همکاری استراتژیکی با Taurus، ارائه‌دهنده زیرساخت دارایی‌های دیجیتال، اعلام کرده است تا خدمات دارایی‌های دیجیتال خود را تقویت کند. این همکاری به ‌منظور ارائه یک پلتفرم دیجیتال جامع، شامل توکن‌سازی و نگهداری دیجیتال، و گسترش قابلیت‌های موجود State Street در مدیریت صندوق‌ها، صورت گرفته است.

State Street با Taurus همکاری می‌کند تا خدمات دارایی‌های دیجیتال را گسترش دهد

شرکت State Street روز سه‌شنبه اعلام کرد که با Taurus SA، ارائه‌دهنده زیرساخت دارایی‌های دیجیتال، همکاری استراتژیکی را آغاز کرده است.  State Street، یکی از پیشروان جهانی در ارائه خدمات مالی، تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۴۴.۳ تریلیون دلار دارایی تحت امانت و/یا مدیریت خود دارد و در بیش از ۱۰۰ بازار فعالیت می‌کند.

این همکاری قابلیت‌های فعلی State Street در مدیریت صندوق‌ها و حسابداری را تقویت می‌کند و با هدف تقویت راه‌حل‌های دارایی دیجیتال آن انجام شده است. دانا میلراد (Donna Milrod)، مدیر محصول ارشد State Street، اظهار داشت:

“همکاری با Taurus نشان‌دهنده تعهد مداوم ما برای تثبیت بیشتر خود به عنوان رهبران در این دسته دارایی رو به رشد است.”

در بیانیه این دو نهاد آمده است: “State Street  از سه محصول پیشرو Taurus ، از جمله Taurus-Protect، Taurus-Capital که فرآیند ایجاد و مدیریت دارایی‌های توکن‌سازی‌شده را در طول چرخه عمر آن‌ها تسهیل می‌کند، و Taurus-Explorer که اتصال به بلاک‌ چین را با ده‌ها پروتکل مختلف بلاک ‌چین فراهم می‌کند، در صنعت استفاده خواهد کرد.”

این ابزارها به State Street این امکان را می‌دهند تا انتشار و مدیریت دارایی‌های دیجیتال، مانند اوراق بهادار دیجیتال و وسایل مدیریت صندوق‌ها، را تحت نظارت و تأیید مقرراتی خودکار کند. لمین براهیمی (Lamine Brahimi)، یکی از بنیان‌گذاران Taurus، با ابراز خوش‌بینی نسبت به این همکاری، خاطرنشان کرد که این همکاری فرصت منحصربه‌فردی برای معرفی محصولات و خدمات پیشرفته دارایی‌های دیجیتال به بازار فراهم می‌کند.

نظر شما در مورد مشارکت استراتژیک State Street با Taurus SA برای ارتقای خدمات دارایی دیجیتال چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره همکاری State Street با Taurus برای تقویت خدمات دارایی دیجیتال بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.