با افزایش بدهی ایالات متحده به سطوح هشداردهنده، رابرت کیوساکی بیت کوین را توصیه می‌کند

با افزایش بدهی ایالات متحده به سطوح هشداردهنده، رابرت کیوساکی بیت کوین را توصیه می‌کند
آنچه در این مقاله میخوانید

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب “پدر پولدار، پدر بی‌پول” (Rich Dad Poor Dad)، هشدار داده است که ایالات متحده هر ۱۰۰ روز یک تریلیون دلار به بدهی خود اضافه می‌کند. او توصیه می‌کند برای محافظت در برابر بی‌ثباتی اقتصادی، در طلا، نقره و بیت ‌کوین سرمایه‌گذاری کنید. کیوساکی همچنین به خطرات تکیه بر بانک‌های سنتی اشاره کرده و می‌گوید که بحران‌های بانکی اغلب پنهان می‌مانند و بیشتر مردم زمانی که بانکشان ورشکسته می‌شود، بی‌خبر هستند.

رابرت کیوساکی در میان نگرانی‌های مربوط به بدهی آمریکا، سرمایه‌گذاری در بیت ‌کوین را توصیه می‌کند

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب “پدر پولدار، پدر بی‌پول” (Rich Dad Poor Dad)، که به خاطر دیدگاه‌های مالی خود مشهور است، این هفته بار دیگر در پلتفرم رسانه اجتماعی ایکس (X) درباره اقتصاد ایالات متحده هشدار داد و تأکید کرد که این کشور هر ۱۰۰ روز یک تریلیون دلار به بدهی خود اضافه می‌کند. پدر پولدار پدر بی پول کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لِچِر (Sharon Lechter) نوشته شده است. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز (New York Times) قرار دارد. این کتاب به بیشتر از 51 زبان ترجمه شده و بیش از 32 میلیون نسخه از آن در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی به بزرگی یک تریلیون دلار با مقایسه آن با یک تریلیون ثانیه اشاره کرد. او نگرانی خود را از افزایش سریع بدهی‌های ایالات متحده ابراز کرد و اعلام کرد که این اتفاق هر ۱۰۰ روز رخ می‌دهد. در زمان نوشتن این خبر، بدهی ملی ایالات متحده به ۳۵.۲۵۶ تریلیون دلار رسیده بود. کیوساکی توصیه کرد که برای محافظت در برابر بی‌ثباتی اقتصادی، طلا، نقره و بیت ‌کوین خریداری کنید و این دارایی‌ها را به عنوان راهی برای حفظ ثروت معرفی کرد. این نویسنده معروف نوشت:

“یک تریلیون چقدر است؟ یک تریلیون ثانیه، ۳۱,۶۸۸ سال پیش بود. آمریکا هر ۱۰۰ روز یک تریلیون دلار به بدهی خود اضافه می‌کند. حالا متوجه می‌شوید چرا باید طلا، نقره و بیت‌ کوین بخرید؟”

در پستی دیگر در پلتفرم ایکس (X)، کیوساکی درسی از “پدر پولدار” درباره وحشت‌ها به اشتراک گذاشت. او توضیح داد: “وحشت‌ها در بازارهای سرمایه قابل مشاهده هستند. این بدان معناست که همه می‌دانند چه زمانی بازارهای سهام، اوراق قرضه یا املاک در حال سقوط هستند.” در مقابل، او گفت: “وحشت‌ها در بانک‌ها نامرئی هستند. این بدان معناست که اکثر مردم هیچ ایده‌ای ندارند که بانکشان در حال ورشکستگی است.”

او با اشاره به این موضوع که “به همین دلیل است که بیمه FDIC وجود دارد. اگر بانک شما ورشکسته شود، تا ۲۵۰ هزار دلار از پس‌انداز شما ایمن است”، تأکید کرد:

“چرا ریسک کنید؟ چرا بیشتر پس‌انداز خود را از سیستم بانکی فاسد خارج نکنید و در طلا، نقره و بیت ‌کوین ذخیره نکنید؟ چرا قربانی یک سیستم پولی ورشکسته باشید؟”

او افزود: “چرا هوشمند نباشیم و بخشی از پول خود را در پول واقعی نگهداری نکنیم … طلا، نقره و بیت‌ کوین؟ مراقب باشید. اقتصاد ما در وضعیت بدی قرار دارد.”

آیا با دیدگاه رابرت کیوساکی در مورد بحران بدهی ایالات متحده و دلایل او برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین موافق هستید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره با افزایش بدهی ایالات متحده به سطوح هشداردهنده، رابرت کیوساکی بیت کوین را توصیه می‌کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.