اتریوم و بلاک چین در برنامه‌های درسی دبیرستان در آرژانتین گنجانده می‌شوند

اتریوم و بلاک چین در برنامه‌های درسی دبیرستان در آرژانتین گنجانده می‌شوند
آنچه در این مقاله میخوانید

بنیاد ETH Kipu، یک سازمان متمرکز بر حمایت و توسعه اکوسیستم اتریوم در آمریکای لاتین، با وزارت آموزش و پرورش شهر بوئنوس آیرس در آرژانتین همکاری کرده است تا اتریوم و بلاک‌ چین را به‌عنوان بخشی از برنامه‌های درسی دبیرستان‌ها بگنجاند. علاوه بر این، این دو نهاد در حال کار بر روی توسعه یک دوره آنلاین Solidity هستند تا جوانان را برای کدنویسی برنامه‌های اتریوم آموزش دهند.

دوره‌های اتریوم و بلاک ‌چین در دبیرستان‌های آرژانتین تدریس می‌شود

آرژانتین در زمینه آموزش و تدریس بلاک ‌چین‌های مجهز به قراردادهای هوشمند از همتایان خود در آمریکای لاتین پیشی گرفته است. بنیاد ETH Kipu، یک سازمان پشتیبانی از اتریوم متمرکز بر آمریکا جنوبی، با وزارت آموزش و پرورش شهر بوئنوس آیرس همکاری کرده است تا تدریس اتریوم و بلاک ‌چین را در دوره‌های دبیرستانی گنجانده شود.

در یک بیانیه مطبوعاتی که توسط این بنیاد منتشر شد و این توسعه را به ‌عنوان “یک گام بزرگ در آماده‌سازی نسل آینده برای اقتصاد فناوری” توصیف کرد، اعلام شد که به عنوان بخشی از این همکاری، دانش‌آموزان در بوئنوس آیرس از ۲۷ آگوست (6 شهریور) کارآموزی حرفه‌ای در پروژه‌های بلاک ‌چین را آغاز خواهند کرد.

همچنین، این همکاری شامل توسعه یک دوره آنلاین زبان Solidity، زبانی که برنامه‌های اتریوم در آن نوشته می‌شوند، برای آموزش ۵۰۰ دانش‌آموز ۱۸ ساله و بالاتر است. این تلاش به منظور توانمندسازی این شهروندان برای ورود به جامعه توسعه‌دهندگان اتریوم و آغاز کدنویسی برنامه‌هایی با کاربردهای مرتبط با کسب‌وکارها به‌عنوان بخشی از اقتصاد محلی انجام می‌شود.

علاوه بر این، برای اطمینان از موفقیت این ابتکار، این بنیاد همچنین بر آموزش ۳۰ معلم درباره اتریوم با یک برنامه آموزشی “ترکیبی” متمرکز شده است. هیچ اطلاعاتی درباره احتمال گسترش این برنامه به دیگر شهرها یا استان‌های کشور ارائه نشده است.

پائولا د. (Paula D.)، یکی از بنیان‌گذاران بنیاد ETH Kipu، نسبت به اثرات این برنامه خوش‌بین بود و اظهار داشت که این برنامه ممکن است به دلیل اهمیت مهارت‌هایی که به دانش‌آموزان آموزش داده خواهد شد، مسیرهای شغلی جدیدی برای جوانان آرژانتینی باز کند. او تأکید کرد:

“این ابتکار فرصت‌های شغلی جدیدی را برای جوانان فراهم می‌کند و آرژانتین را در خط مقدم حرکت جهانی بلاک ‌چین قرار می‌دهد.”

بوئنوس آیرس همواره به‌عنوان یک منطقه دوستدار رمزارزها در کشور شناخته شده و اعلام کرده بود که تا سال ۲۰۲۳ گره‌های اتریوم را اجرا خواهد کرد.

نظر شما در مورد برگزار کردن دوره‌های اتریوم و بلاک چین در دبیرستان‌های آرژانتین چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره اتریوم و بلاک چین در برنامه‌های درسی دبیرستان در آرژانتین گنجانده می‌شوند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.