36 درصد شانس برای آزادی دوروف در ماه آگوست: شرط‌‌بندی پولی مارکت درباره سرنوشت بنیانگذار تلگرام

36 درصد شانس برای آزادی دوروف در ماه آگوست
آنچه در این مقاله میخوانید

بر اساس بازار پیش‌بینی مبتنی بر بلاک ‌چین Polymarket، اهالی شرط‌بندی 36 درصد احتمال داده‌اند که پاول دوروف (Pavel Durov)، بنیان‌گذار تلگرام، در این ماه آزاد شود. دوروف توسط پلیس قضایی فرانسه در فرودگاه لو بورژه (Le Bourget) در فرانسه بازداشت شد و با اتهاماتی مرتبط با تسهیل جرایمی مانند کلاهبرداری، تروریسم، و قاچاق مواد مخدر روبرو است.

شرط ۲۰۰ هزار دلاری Polymarket: آیا دوروف این ماه از بازداشت فرانسه رهایی خواهد یافت؟

در ساعت ۱۱:۴۳ صبح به وقت شرقی روز دوشنبه، انجام یک شرط‌بندی در Polymarket نشان می‌دهد که بحث‌های پرهیجانی درباره این که آیا پاول دوروف (Pavel Durov) تا پایان ماه آگوست آزاد خواهد شد یا خیر، در جریان است. دو روز پیش، دوروف به اتهاماتی که گفته می‌شود با فعالیت‌های مربوط به برنامه پیام‌رسان تلگرام مرتبط بوده است، بازداشت شد.

شرط بندی پلی مارکت

در پاسخ، تلگرام این ادعاها را “مسخره” توصیف کرد و اظهار داشت که معقول نیست که یک پلتفرم یا صاحب آن را به دلیل سوءاستفاده دیگران مسئول بدانیم. شرط‌بندی Polymarket که با ارزش ۱۹۷,۳۲۳ دلار انجام می‌شود، نشان می‌دهد که شرکت‌کنندگان در حال حاضر بر این باورند که ۳۶ درصد احتمال دارد دوروف در این ماه آزاد شود.

اما با باقی‌ماندن تنها پنج روز از ماه آگوست، زمان به سرعت در حال سپری شدن است. درست دیروز، احساسات بازار در ساعت ۱۰:۴۵ صبح به ۴۸ درصد رسید، اما تا ساعت ۲:۴۵ بعدازظهر به ۱۸ درصد کاهش یافت. اکنون، احتمال‌ها دوباره به ۳۶ درصد رسیده است.

قوانین شرط‌بندی به وضوح بیان می‌کنند: “اگر پاول دوروف (Pavel Durov) تا ۳۱ آگوست ۲۰۲۴، ساعت ۱۱:۵۹ شب به وقت شرقی آزاد شود، این بازار به ‘بله’ ختم خواهد شد.” Polymarket به دلیل شرط‌بندی‌های این‌چنینی محبوبیت زیادی پیدا کرده است، به‌ ویژه با توجه به این که انتخابات ۲۰۲۴ ایالات متحده به عنوان داغ‌ترین موضوع آن مطرح است.

نظر شما در مورد شرط‌بندی روی آزادی موسس تلگرام که در این ماه آزاد می‌شود یا نه، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره 36 درصد شانس برای آزادی دوروف در ماه آگوست: شرط‌‌بندی پولی مارکت درباره سرنوشت بنیانگذار تلگرام بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.