Coinflip خدمات خودپرداز ارزهای دیجیتال را به مکزیک گسترش می‌دهد

Coinflip خدمات خودپرداز ارزهای دیجیتال را به مکزیک گسترش می‌دهد
آنچه در این مقاله میخوانید

کوین‌فلیپ (Coinflip) به طور رسمی کیوسک‌های ارز دیجیتال خود، که به ‌عنوان دستگاه‌های خودپرداز (ATM) نیز شناخته می‌شوند، را در مکزیک راه‌اندازی کرده است و این اقدام به‌ عنوان دومین توسعه این شرکت در آمریکای شمالی محسوب می‌شود. این آخرین توسعه پس از ورود این شرکت به بازار کانادا در سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱) انجام شده است.

کوین ‌فلیپ کیوسک‌های ارز دیجیتال را در مکزیک معرفی کرد

کوین‌فلیپ (Coinflip)، یک پلتفرم ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده، خدمات خودپردازهای رمزارز (crypto ATM) خود را در مکزیک معرفی کرده است و این کشور به‌ عنوان هشتمین بازار بین‌المللی این شرکت خارج از ایالات متحده به حساب می‌آید. این شرکت کیوسک‌های ارز دیجیتال خود، که به‌ طور معمول به‌عنوان خودپردازهای رمزارز شناخته می‌شوند، را در بیش از ۲۰ مکان در مکزیکو سیتی، از جمله مراکز خرید و مناطق پررفت‌وآمد، نصب کرده است.

بن وایس (Ben Weiss)، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران کوین‌فلیپ، اظهار داشت: «ورود به بازار مکزیک گام منطقی بعدی برای کوین‌فلیپ است، چون ما به تلاش‌های خود برای گسترش بین‌المللی ادامه می‌دهیم.» او افزود: «کیوسک‌های ارز دیجیتال ما یک راه امن و آشنا برای ورود به اقتصاد دیجیتال جهانی برای مصرف‌کنندگان عادی فراهم می‌کند.»

کوین‌فلیپ توضیح داد که این کیوسک‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که به‌صورت ایمن ارزهای دیجیتال را با استفاده از پول نقد خریداری کرده و به فروش برسانند و یک نقطه ورودی جدید برای مصرف‌کنندگان به بازار ارز دیجیتال فراهم می‌آورند. کوین‌فلیپ به سایت Bitcoin.com News اعلام کرد که توسعه آن به مکزیک در زمانی انجام می‌شود که علاقه به ارزهای دیجیتال در آمریکای لاتین رو به افزایش است، جایی که مکزیک در رتبه ۱۶ جهان از نظر پذیرش ارزهای دیجیتال قرار دارد.

اقدام شرکت کوین‌فلیپ (Coinflip) بخشی از یک استراتژی گسترده‌تر برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای خدمات ارز دیجیتال قابل دسترس و امن در این منطقه است. عملیات کوین‌فلیپ در مکزیک نه تنها شامل کیوسک‌های فیزیکی بلکه همچنین یک اپلیکیشن موبایل است که به کاربران این امکان را می‌دهد که کیف پول‌های غیرامانی ایجاد کنند، انتقالات بین‌المللی ارسال و دریافت کنند، و خودپردازهای رمزارز نزدیک را پیدا کنند.

نظر شما در مورد گسترش Coinflip به مکزیک چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره Coinflip خدمات خودپرداز ارزهای دیجیتال را به مکزیک گسترش می‌دهد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.