شاخص FTSE 100 انگلیس به بالاترین حد خود در سه ماه اخیر رسید

شاخص FTSE 100 انگلیس به بالاترین حد خود در سه ماه اخیر رسید
آنچه در این مقاله میخوانید

شاخص سهام اصلی بریتانیا در روز جمعه به بالاترین حد سه ماه اخیر رسید، و در آستانه صعود به سهام بانک‌ها پیش از انتشار داده‌های مهم اقتصاد جهانی که می‌تواند سرعت کاهش نرخ‌ها توسط شرکت‌های بزرگ را روشن کند، سودهایی را برای ماه پر رونق به دنبال خواهد داشت.

شاخص FTSE 250 با تمرکز داخلی 0.2 درصد افزایش یافت، اما کاهش ماهانه را نشان داد. بخش داروسازی بیشترین سود بخش ماهیانه را به خود اختصاص داد، در حالی که سهام کالاهای شخصی بیشترین ضربه را دید.

در آن روز، وام دهندگان Close Brothers Group و HSBC شاخص بانک‌ها را هدایت کردند و 0.8 درصد به بالای بورس صعود کردند، در حالی که سهام مخابرات و رسانه بیشترین عقب افتادگی را داشتند.

آگوست ماه پرتلاطمی برای بازارهای مالی در سطح جهان است زیرا نگرانی‌ها در مورد رکود احتمالی ایالات متحده دارایی‌های پرریسک را تحت تاثیر قرار داد و کاهش معاملات حمل و نقل با سرمایه ین نیز نوسانات بازار را افزایش داد.

اکنون تمرکز روی گزارش تورم ایالات متحده است که به شدت توسط فدرال رزرو نظارت می‌شود و داده‌های تورم فوری منطقه یورو که هر دو در اواخر روز ارائه می‌شوند.

در مورد شرط‌بندی‌های سیاست پولی، دیده می‌شود که بانک انگلستان نرخ‌های بهره را برای مدت طولانی‌تری نسبت به ایالات متحده و منطقه یورو بالا نگه می‌دارد. داده‌های LSEG نشان داد در حالی که انتظار می‌رود فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا در ماه سپتامبر کاهش دهند، BoE در حال نگه داشتن نرخ بهره است.

داده‌های انجمن ساختمان سراسری نشان می‌دهد که در خانه، قیمت مسکن به طور غیرمنتظره‌ای در ماه اوت 0.2 درصد کاهش یافت، اما 2.4 درصد بیشتر از سال قبل بود.

دیدگاه خود را درباره شاخص FTSE 100 انگلیس به بالاترین حد خود در سه ماه اخیر رسید بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.