مدیر عامل شرکت رمزارزی در دادگاه در جریان محاکمه کلاهبرداری در سئول، چاقو خورد

آنچه در این مقاله میخوانید

مدیرعامل سرویس سپرده‌گذاری ارزهای دیجیتال هارو اینوست (Haru Invest) در جریان محاکمه خود به اتهام کلاهبرداری در سئول (Seoul) از ناحیه گردن مورد حمله قرار گرفت. این حمله در دادگاه توسط مردی حدود پنجاه ساله انجام شد. لی (Lee) از این حمله با جراحات نه چندان خطرناک جان سالم به در برد و به بیمارستان منتقل شد.

مدیرعامل پلتفرم ارز دیجیتال در جریان محاکمه کلاهبرداری مورد حمله قرار گرفت

پلیس روز پنجشنبه گزارش داد که هوگو هیونگسو لی (Hugo Hyungsoo Lee)، مدیرعامل سرویس سپرده‌گذاری ارزهای دیجیتال هارو اینوست (Haru Invest) در کره جنوبی، روز چهارشنبه در جریان محاکمه کلاهبرداری خود در سئول (Seoul)، کره جنوبی، از ناحیه گردن مورد حمله قرار گرفت.

این حمله در دادگاه ناحیه جنوبی سئول (Seoul Southern District Court) رخ داد، جایی که مردی در حدود پنجاه ساله که در جلسه محاکمه حضور داشت، ناگهان به لی حمله کرد. به گفته ایستگاه پلیس یانگچئون سئول (Seoul Yangcheon Police Station)، لی به بیمارستان منتقل شد و مشخص شد که جراحات او چندان خطرناک نیست. مهاجم بلافاصله دستگیر شد و پلیس در حال تحقیق درباره انگیزه‌های او برای این حمله است.

محاکمه لی مربوط به اتهاماتی است که در فوریه سال 2024 مطرح شد، زمانی که او به دلیل کلاهبرداری پس از تعلیق برداشت ارزهای دیجیتال توسط هارو اینوست به ارزش حدود 1.4 تریلیون وون (1.05 میلیارد دلار) متهم شد. این وجوه بین مارس 2020 تا ژوئن 2023 توسط مشتریان سپرده شده بود.

تعلیق ناگهانی برداشت‌ها منجر به اتهاماتی شد مبنی بر این که لی (Lee) و سایر مدیران هارو اینوست (Haru Invest) وجوه مشتریان را اختلاس کرده‌ و در عین حال سرمایه‌گذاران را درباره ایمنی و سودآوری سرمایه‌گذاری‌هایشان گمراه کرده‌اند. این پرونده توجه زیادی را به خطرات مرتبط با بازار ارزهای دیجیتال در کره جنوبی جلب کرده است و موجب شده تا مقامات رگولاتوری نظارت خود را افزایش دهند تا از وقوع حوادث مشابه در آینده جلوگیری کنند.

نظر شما در مورد چاقو زدن به مدیر عامل شرکت ارائه‌دهنده خدمات رمزارزی هارو اینوست در جریان محاکمه کلاهبرداری او چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره مدیر عامل شرکت رمزارزی در دادگاه در جریان محاکمه کلاهبرداری در سئول، چاقو خورد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.