ترامپ به دنبال تبدیل ایالات متحده به “پایتخت رمزارز جهان” است

ترامپ به دنبال تبدیل ایالات متحده به "پایتخت رمزارز جهان" است
آنچه در این مقاله میخوانید

روز پنجشنبه، دونالد ترامپ (Donald Trump)، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، ویدیویی در شبکه اجتماعی ایکس (X) منتشر کرد که در آن قصد خود را برای ترسیم مسیری جهت تبدیل ایالات متحده به “پایتخت رمز ارزهای جهان” اعلام کرد. در پایان ویدیو، لوگوی شرکت ورلد لیبرتی فایننشال (World Liberty Financial)، یک پروژه مالی غیرمتمرکز (defi) که توسط پسران ترامپ تأسیس شده است، به‌طور برجسته نمایش داده می‌شود.

ترامپ مدعی است که قصد تبدیل ایالات متحده به قدرت برتر ارزهای دیجیتال را دارد

صفحه دونالد ترامپ (Donald Trump) در شبکه اجتماعی ایکس (X) پر از فعالیت شده است، چون رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده پس از گفتگو با مالک ایکس، ایلان ماسک (Elon Musk)، به طور منظم پست می‌گذارد. پسران او، اریک ترامپ (Eric Trump) و دونالد ترامپ جونیور (Donald Trump Jr.)، اشاراتی به یک پروژه جدید مالی غیرمتمرکز (defi) کرده‌اند که به گفته اریک، بر روی “املاک دیجیتال” متمرکز است.

برای اطلاع‌رسانی به همه، این دو نفر همچنین یک کانال تلگرام به نام ورلد لیبرتی فایننشال (World Liberty Financial) راه‌اندازی کرده‌اند، جایی که قصد دارند به‌روزرسانی‌هایی درباره این پروژه را به اشتراک بگذارند. روز پنجشنبه، مدیر کانال تلگرام پستی به اشتراک گذاشت که در آن نوشته شده بود: «رئیس‌جمهور دونالد جی. ترامپ (Donald J. Trump) به‌تازگی درباره ورلد لیبرتی فایننشال توییت کرده است. بیایید از او حمایت کنیم و با هم به جلو پیش برویم.»

در ویدیوی همراه که در ایکس (X) به اشتراک گذاشته شده است، دونالد ترامپ (Donald Trump) دیدگاه خود را برای “اطمینان از این که ایالات متحده پایتخت ارزهای دیجیتال جهان خواهد شد” تشریح می‌کند. این پست در ایکس پس از رونمایی ترامپ از چهارمین پروژه توکن غیرقابل تعویض (NFT) او منتشر شده است. تا به امروز، کانال تلگرام و صفحه ایکس ورلد لیبرتی فایننشال (World Liberty Financial – WLF) جزئیات خاصی از این پروژه را فاش نکرده‌اند. با این حال، آن‌ها هشدارهایی درباره هوشیار بودن در برابر پروژه‌های جعلی WLF و کلاهبرداری‌ها صادر کرده‌اند.

نظر شما در مورد اظهارات دونالد ترامپ در مورد تبدیل ایالات متحده به پایتخت رمزارزهای کره زمین چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره ترامپ به دنبال تبدیل ایالات متحده به “پایتخت رمزارز جهان” است بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.