کوین بیس اولین تراکنش رمزارزی هوش مصنوعی به هوش مصنوعی خود را گزارش داد

کوین بیس اولین تراکنش رمزارزی هوش مصنوعی به هوش مصنوعی خود را گزارش داد
آنچه در این مقاله میخوانید

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیرعامل کوین‌بیس (Coinbase)، از اولین تراکنش رمزارزی بین هوش مصنوعی (AI-to-AI) در این پلتفرم خبر داد و بر کاربرد جدیدی از ارزهای دیجیتال توسط عوامل هوش مصنوعی تأکید کرد. آرمسترانگ معتقد است که این پیشرفت ظرفیت هوش مصنوعی را برای به ‌دست ‌آوردن منابع به ‌طور مستقل و تعامل با انسان‌ها و سایر سیستم‌های هوش مصنوعی افزایش خواهد داد. او توسعه‌دهندگان را تشویق می‌کند تا کیف‌پول‌های رمزارزی را اضافه کنند و از رشد تراکنش‌های AI-to-AI پشتیبانی کنند.

کوین‌بیس از اولین تراکنش رمزارزی بین هوش مصنوعی سخن می‌گوید

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال کوین‌بیس (Coinbase) (Nasdaq: COIN)، در مقاله‌ای که روز جمعه در پلتفرم شبکه اجتماعی ایکس (X) منتشر شد، از یک نقطه عطف مهم خبر داد. او نوشت:

«این هفته در پلتفرم توسعه‌دهندگان کوین‌بیس، شاهد اولین تراکنش رمزارزی AI به AI بودیم.»

او اضافه کرد: «یک هوش مصنوعی چه چیزی از دیگری خرید؟ توکن‌ها! نه توکن‌های رمزارزی، بلکه توکن‌های AI (در واقع کلماتی از یک مدل زبانی بزرگ به دیگری). آن‌ها از توکن‌ها برای خرید توکن‌ها استفاده کردند.»

آرمسترانگ توضیح داد که عوامل هوش مصنوعی، برخلاف انسان‌ها، نمی‌توانند حساب‌های بانکی باز کنند، اما می‌توانند از کیف‌پول‌های رمزارزی برای انجام تراکنش‌ها با USDC در Base، یک پلتفرم بلاکچین، استفاده کنند. او این تراکنش‌ها را «فوری، جهانی و رایگان» توصیف کرد که به هوش مصنوعی این امکان را می‌دهد تا به‌طور کارآمدتری با انسان‌ها، فروشندگان و حتی سایر هوش‌های مصنوعی تعامل کند.

مدیرعامل کوین‌بیس (Coinbase) همچنین به پیامدهای گسترده‌تر این توسعه برای فناوری هوش مصنوعی پرداخت. او خاطرنشان کرد که عوامل هوش مصنوعی در حال حاضر با محدودیت‌هایی در انجام مستقل وظایف خود مواجه هستند، چون دسترسی به ابزارهای مالی سنتی مانند کارت‌های اعتباری یا روش‌های پرداخت برای خدماتی مانند AWS، Github یا Vercel ندارند. این قابلیت جدید می‌تواند به هوش مصنوعی امکان دهد تا این موانع را پشت سر گذاشته و منابع مورد نیاز خود را به‌طور مستقل به دست آورد.

آرمسترانگ از توسعه‌دهندگانی که بر روی مدل‌های هوش مصنوعی کار می‌کنند، خواست تا کیف‌پول‌های رمزارزی را با استفاده از کیف‌پول‌های MPC کوین‌بیس (Coinbase’s MPC Wallets) ادغام کنند. او همچنین پیشنهاد کرد که صاحبان کسب‌وکارها برای پرداخت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی آماده شوند، چون ادغام خدمات مالی برای هوش مصنوعی می‌تواند به نفع همه طرف‌های درگیر باشد. این مدیر اجرایی کوین‌بیس در خاتمه گفت:

«در نهایت مشخص شد که همه، از جمله هوش‌های مصنوعی، از دسترسی به خدمات مالی خوب بهره‌مند می‌شوند!»

نظر شما در مورد پتانسیل تراکنش‌های AI به AI در دنیای رمزارزها چیست؟ آیا این تحول می‌تواند یک نقطه عطفی برای توسعه هوش مصنوعی باشد؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید. Top of Form

دیدگاه خود را درباره کوین بیس اولین تراکنش رمزارزی هوش مصنوعی به هوش مصنوعی خود را گزارش داد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.