شاخص تولید و ساخت و ساز آمریکا همچنان در رکود

شاخص تولید و ساخت و ساز آمریکا همچنان در رکود
آنچه در این مقاله میخوانید

شاخص تولید ISM همچنان نشان‌دهنده یک بخش قراردادی است که سفارشات جدید کلیدی و اجزای تولید در رکود باقی مانده است. فعالیت‌های عمرانی نیز در حال سرد شدن است به این معنی که رشد در نیمه دوم سال جاری باید توسط بخش خدمات تامین شود.

شاخص تولید ISM ایالات متحده از 46.8 به 47.2 در ماه آگوست افزایش یافته است. این یک لمس ضعیف‌تر از رقم 47.5 پیش‌بینی شده با ناامیدی متمرکز در سفارشات جدید و اجزای تولید است. سفارشات جدید از 47.4 به 44.6 کاهش یافت در حالی که تولید از 45.9 به 44.8 کاهش یافت. به یاد داشته باشید که هر چیزی زیر 50 یک انقباض است و هر چه کمتر از 50 بیشتر باشد انقباض تندتر است.

به طور جداگانه، هزینه‌های ساخت و ساز به جای افزایش 0.1 درصدی ماه به ماه همانطور که پیش‌بینی می‌شد، 0.3 درصد کاهش یافت.

چشم‌انداز ساخت و ساز مسکونی با توجه به ضعفی که در احساسات سازندگان خانه دیده می‌شود، چندان عالی نیست، زیرا فقدان مقرون به صرفه بودن همچنان تقاضا را محدود می‌کند.

در همین حال، به نظر می‌رسد خنک سازی قابل توجهی در ساخت و سازهای غیر مسکونی با دو چاپ منفی متوالی ماهانه وجود دارد. نکته مهم این است که این گزارش اشاره می‌کند که حمایت از قانون کاهش تورم به طور قابل توجهی با افزایش شدید فعالیت‌های ساختمانی مرتبط با تولید نیمه هادی که ظاهراً شروع به فروکش کرده است، کاهش می‌یابد. بنابراین با از بین رفتن تولید و خنک سازی ساختمان، اتکای فزاینده‌ای به بخش خدمات برای ایجاد رشد اقتصادی وجود خواهد داشت.

دیدگاه خود را درباره شاخص تولید و ساخت و ساز آمریکا همچنان در رکود بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.