احتمال افزایش داده‌های حقوق و دستمزد ایالات متحده

احتمال افزایش داده‌های حقوق و دستمزد ایالات متحده
آنچه در این مقاله میخوانید

در حالی که شاخص‌های بازار کار ایالات متحده در آستانه گزارش مهم حقوق و دستمزد ماهانه در اواخر روز، احتیاط را برانگیخت، دلار در برابر ین به پایین‌ترین سطح یک ماهه خود و یورو به پایین‌ترین سطح یک هفته‌ای خود رسید.

گزارشی در روز پنجشنبه نشان داد که تعداد آمریکایی‌هایی که درخواست‌های جدید برای دریافت مزایای بیکاری ارائه کرده‌اند، در هفته گذشته کاهش یافته است. پس از اینکه ارقام منتشر شده در روز گذشته نشان داد رشد مشاغل خصوصی در ماه آگوست به پایین‌ترین حد 3-1/2 سال گذشته کاهش یافته است، نگرانی‌ها از بدتر شدن سریع بازار کار کاهش پیدا کرد.

بر اساس ابزار دیده بان فدرال رزرو گروه CME ، معامله‌گران در حال حاضر 41 درصد احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو را در 18 سپتامبر 50 واحد پایه (bp) می‌بینند، در مقابل احتمال 59 درصد کاهش یک چهارم واحدی.

داده‌های مختلط باعث می‌شود تا معامله‌گران پیش از چاپ لیست حقوق و دستمزد روز جمعه حدس بزنند، به طوری که اقتصاددانان مورد نظر رویترز پیش‌بینی کردند که در ماه اوت 160,000 شغل افزایش می‌یابد که از افزایش 114,000 شغلی در جولای بیشتر است.

شوکی اوموری، استراتژیست ارشد میز ژاپن در Mizuho Securities با اشاره به گزارش مشاغل خصوصی، گفت: تعداد حقوق و دستمزد احتمالاً در سمت ضعیف‌تر ظاهر می‌شود، زیرا اکثر اقتصاددانان هفته گذشته پیش‌بینی‌های خود را بدون مشاهده این شاخص‌های برجسته ارائه کردند.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، هنگامی که ماه گذشته در کنفرانس اقتصادی سالانه در جکسون هول، به شدت از آغاز قریب الوقوع چرخه تسهیل پولی حمایت کرد، تمرکز بانک مرکزی از مبارزه با تورم به جلوگیری از بدتر شدن بازار کار تغییر کرد.

تحلیلگران TD Securities از جمله رئیس استراتژی جهانی ریچ کلی در گزارشی نوشت: داده‎‌های اخیر نیروی کار ترس از نرم شدن بازار کار را افزایش داده است و گزارش حقوق و دستمزد اوت می‌تواند یک لحظه ساخت یا شکست باشد. با این حال، TD انتظار دارد 205000 شغل در ماه آگوست اضافه شود که باعث کاهش یک چهارم واحدی در این ماه شده و باعث افزایش ارزش دلار شود.

خبرهای بد زیادی وجود دارد که به دلار آمریکا قیمت‌گذاری شده‌اند و این خطرات را افزایش می‌دهد که یک رشته خبر خوب شروع به اصلاح قابل توجهی کند.

شاخص دلار که ارز را در برابر ین، یورو، استرلینگ و سه همتای اصلی دیگر اندازه‌گیری می کند، با 0.1 درصد کاهش به 100.94 رسید که پایین‌ترین سطح یک هفته اخیر است.

دیدگاه خود را درباره احتمال افزایش داده‌های حقوق و دستمزد ایالات متحده بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.