انتظار می‌رود که مناظره ترامپ و هریس نوسانات رمزارزها را افزایش دهد

انتظار می‌رود که مناظره ترامپ و هریس نوسانات رمزارزها را افزایش دهد
آنچه در این مقاله میخوانید

شرکت QCP Capital اعلام می‌کند که مناظره مورد انتظار بین رئیس‌جمهور سابق، دونالد ترامپ (Donald Trump)، و معاون فعلی رئیس‌جمهور، کامالا هریس (Kamala Harris)، ممکن است تأثیر قابل‌توجهی بر بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد. انتظار می‌رود که هر دو شخصیت که از جمله چهره‌های بحث‌برانگیز در تاریخ اخیر سیاسی ایالات متحده هستند، بر نوسانات قیمتی در روزهای منتهی به این مناظره تأثیرگذار باشند.

QCP اعلام می‌کند که مناظره ترامپ-هریس ممکن است باعث نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال شود

طبق آخرین گزارش بازار از QCP Capital، قیمت‌های ارزهای دیجیتال پس از کاهش اخیر تثبیت شده‌اند، هرچند نوسانات ضمنی همچنان بالا است. شرکت‌کنندگان بازار خود را برای نوسانات بیشتر قیمت آماده می‌کنند، چرا که دو رویداد کلیدی در پیش است: مناظره ترامپ-هریس در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) و انتشار شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) ایالات متحده در ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۱ شهریور).

شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) تنها یک هفته قبل از تصمیم‌گیری فدرال رزرو ایالات متحده در مورد نرخ وجوه فدرال منتشر خواهد شد. شرکت سنگاپوری QCP همچنین به چشم‌انداز محتاطانه بازار اشاره می‌کند و معتقد است که خطرات معکوس در بیت ‌کوین (BTC) و اتر (ETH) به سمت گزینه‌های فروش متمایل شده‌اند، که نشان‌دهنده نگرانی‌ها از خطرات احتمالی کاهش قیمت است.

با وجود نوسانات و عدم قطعیت، QCP همچنان دیدگاه ساختاری صعودی نسبت به دارایی‌های دیجیتال دارد و به معاملات بلندمدت قابل توجهی که در حال انجام هستند اشاره می‌کند. تحلیل‌گران اظهار داشتند: “به نظر می‌رسد بازار نیز از این افت قیمتی برای ورود به معاملات صعودی بلندمدت بیشتر بهره می‌برد.”

این گزارش همچنین به خریدهای بزرگ اختیار خرید (call options) برای مارس ۲۰۲۵ اشاره می‌کند، با قیمت‌های اعمال (strikes) ۸۵,۰۰۰ دلار، ۱۰۰,۰۰۰ دلار و ۱۲۰,۰۰۰ دلار برای بیت‌ کوین (BTC)، که نشان‌دهنده اعتماد مستمر به رشد بلندمدت این دارایی است. این شرکت خاطرنشان می‌کند که با وجود نویزهای کوتاه‌مدت، شرکت‌کنندگان بازار از افت قیمت اخیر برای تقویت پوزیشن‌های خرید خود استفاده می‌کنند.

نظر شما در مورد تحلیل QCP در مورد بحث ترامپ و هریس و شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره انتظار می‌رود که مناظره ترامپ و هریس نوسانات رمزارزها را افزایش دهد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.