هریس در پیش‌بینی مناظره پیشتاز است، اما ترامپ بر ایالت‌های کلیدی تسلط دارد

هریس در پیش‌بینی مناظره پیشتاز است، اما ترامپ بر ایالت‌های کلیدی تسلط دارد
آنچه در این مقاله میخوانید

شرط‌بندی به ارزش ۱۵۵ هزار دلار در پلتفرم پیش‌بینی پولی‌مارکت (Polymarket) بر روی پیروزی معاون رئیس‌جمهور، کامالا هریس (Kamala Harris)، در مناظره روز سه‌شنبه با رئیس‌جمهور سابق، دونالد ترامپ (Donald Trump)، بسته شده است. بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها، هریس با احتمال ۷۶ درصد شانس پیروزی در صدر قرار دارد، و این داده‌ها تا ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت شرقی (EDT) روز دوشنبه به‌روزرسانی شده‌اند.

شرط‌بندی ۱۵۵ هزار دلاری پولی‌مارکت (Polymarket) بر پیروزی هریس (Harris) در مناظره

کامالا هریس (Kamala Harris)، از حزب دموکرات، آماده است تا در مناظره آینده با نامزد جمهوری‌خواه ۲۰۲۴، دونالد ترامپ (Donald Trump)، به پیروزی برسد. طبق قوانین پولی‌مارکت (Polymarket)، “اگر نظرسنجی ایپسوس/۵۳۸ (Ipsos/538) نشان دهد که کامالا هریس در مناظره‌ای که توسط شبکه ABC برگزار می‌شود، پیروز شده است، این بازار به ‘کامالا’ منجر خواهد شد.” تا بعد از ظهر دوشنبه، هریس با احتمال ۷۶ درصد شانس پیروزی در صدر قرار داشت. نظرات مختلفی از سوی شرط‌بندان در پولی‌مارکت پیرامون این موضوع مطرح شده است.

یکی از افراد اظهار داشت: “به گردهم‌آیی‌های ترامپ در سال ۲۰۲۴ نگاه کنید. او دیگر انرژی سابق را ندارد. شاید کامالا اعتماد به نفس او را نداشته باشد، اما او یک آدم علمی است و حداقل از دیدگاه رسانه‌ها، مناظره را به راحتی ‘پیروز’ خواهد شد.” فرد دیگری با این نظر مخالفت کرد و گفت:

“ترامپ با نسبت ۳:۱ در تمام طول روز. کامالا برای موقعیت‌های با فشار بالا آماده نیست. او در مناظره DNC به شدت شکست خورد. او خنده عصبی دارد چون نگران و مضطرب است. دموکرات‌ها باید یک انتخابات مقدماتی واقعی برگزار می‌کردند و یک نامزد قابل انتخاب را انتخاب می‌کردند.”

در اوایل آگوست ۲۰۱۹، پس از اولین مناظره‌اش در ماه ژوئن، میزان نظرسنجی ملی هریس بین ۷ تا ۹ درصد باقی ماند. در حالی که هریس ۷۶ درصد شانس پیروزی در مناظره را دارد، یک شرط‌بندی دیگر در پولی‌مارکت ترامپ را با ۵۲ درصد شانس پیروزی در مقابل ۴۶ درصد برای هریس پیش‌بینی می‌کند.

طبق گفته شرط‌بندان پولی‌مارکت (Polymarket)، ترامپ (Trump) همچنین در چهار ایالت از شش ایالت مهم در رقابت‌ها پیشتاز است و اکثریت رأی ایالت‌های آریزونا (Arizona)، نوادا (Nevada)، پنسیلوانیا (Pennsylvania)، و جورجیا (Georgia) را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این، طبق یک شرط‌بندی دیگر، ۲۷ درصد احتمال وجود دارد که این دو نامزد پیش از آغاز مناظره با یکدیگر دست بدهند. کاربران پولی‌مارکت همچنین در حال شرط‌بندی بر سر این هستند که آیا ترامپ عباراتی مانند “مرز تزار” (Border Czar)، “حفاری کن، عزیزم، حفاری کن” (Drill Baby Drill)، “رفیق کامالا” (Comrade Kamala) را به کار خواهد برد و این که آیا او سه بار عبارت “آمریکا را دوباره عالی کن” (Make America Great Again – MAGA) را خواهد گفت یا خیر.

نظر شما در مورد گمانه‌زنی شرط‌بندی‌ها بر روی نتیجه مناظره ترامپ و هریس چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره هریس در پیش‌بینی مناظره پیشتاز است، اما ترامپ بر ایالت‌های کلیدی تسلط دارد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.