همستر کامبت فهرست صرافی‌هایی را اعلام کرد که همستر را پس از ایردراپ، لیست می‌کنند

همستر کامبت فهرست صرافی‌هایی را اعلام کرد که همستر را پس از ایردراپ، لیست می‌کنند
آنچه در این مقاله میخوانید

تیم پشت بازی همستر کامبت (Hamster Kombat)، یکی از موفق‌ترین بازی‌های مبتنی بر تلگرام، اطلاعاتی در مورد صرافی‌هایی که قرار است توکن آن پس از ایردراپ آینده لیست شود، منتشر کرده است. این تیم اعلام کرده که توکن HMSTER در صرافی‌های Bybit، Bitfinex و Okx قابل معامله خواهد بود، اما هنوز خبری در مورد امکان لیست شدن آن در صرافی بایننس (Binance) داده نشده است.

همستر کامبت اطلاعاتی درباره لیست شدن توکن پس از ایردراپ منتشر کرد

همستر کامبت، یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های “کلیکر” توزیع شده در تلگرام، به تدریج اطلاعاتی درباره صرافی‌هایی که قرار است توکن HMSTR آن را پس از ایردراپ لیست کنند، منتشر می‌کند. این ایردراپ قرار است در تاریخ ۲۶ سپتامبر (5 مهر) انجام شود. این بازی که به بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال رسیده است، توکن خود را بین میلیون‌ها نفر توزیع خواهد کرد که انتظار می‌رود این کاربران به صرافی‌ها هدایت شوند تا پاداش‌های خود را معامله کنند.

اولین صرافی که توسط تیم تأیید شد که توکن HMSTR را لیست کند، Okx بود که این خبر در تاریخ ۳۰ آگوست (9 شهریور) اعلام شد. Bybit دومین صرافی بود که در تاریخ ۳ سپتامبر (13 شهریور) اعلام کرد که این توکن را در پلتفرم معاملاتی خود قرار خواهد داد. این اقدام تقریباً قابل پیش‌بینی بود، چون Bybit پیش از این گزینه‌های معاملاتی پیش از بازار برای HMSTR را ارائه می‌داد.

در تاریخ ۶ سپتامبر (16 شهریور)، صرافی دیگری به نام Bitfinex نیز تأیید کرد که توکن HMSTR را برای معامله در پلتفرم خود لیست خواهد کرد.

هنوز هیچ صحبتی در مورد امکان لیست شدن توکن همستر کامبت (Hamster Kombat) در صرافی بایننس (Binance)، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال، مطرح نشده است. با این حال، تا زمان ایردراپ و رویداد تولید توکن فرصت باقی است و ممکن است صرافی‌های همکار بیشتری اعلام شوند.

همستر کمبت با مشکلات قانونی در روسیه مواجه است، جایی که سرمایه‌گذاران اولیه مدعی شده‌اند که در ابتدای پروژه دخیل بوده‌اند و ادعا می‌کنند که بودجه بخشی از توسعه بازی را تأمین کرده‌اند و حق دریافت درآمد دارند.

این موضوع باعث نگرانی رسانه‌های روسی شده است که اعلام کرده‌اند ممکن است این مسئله بر احتمال لیست شدن توکن HMSTR در صرافی‌های ارز دیجیتال تأثیر بگذارد. با این حال، با توجه به تعداد صرافی‌هایی که به عنوان شریک در راه‌اندازی توکن Hamster Kombat اعلام شده‌اند، این موضوع تأثیری بر مذاکرات لیست شدن بین تیم و صرافی‌های علاقه‌مند نداشته است.

نظر شما در مورد همستر کامبت و صرافی‌هایی که قبلاً برای لیست HMSTR تأیید شده‌اند، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره همستر کامبت فهرست صرافی‌هایی را اعلام کرد که همستر را پس از ایردراپ، لیست می‌کنند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.