پوتین فاش کرد که بریکس با ابراز علاقه 34 کشور جذابیت جهانی پیدا می‌کند

پوتین فاش کرد که بریکس با ابراز علاقه 34 کشور جذابیت جهانی پیدا می‌کند
آنچه در این مقاله میخوانید

ولادیمیر پوتین (Vladimir Putin)، رئیس‌جمهور روسیه، فاش کرد که ۳۴ کشور علاقه‌مند به پیوستن به فعالیت‌های بریکس (BRICS) هستند، که نشان‌دهنده جذابیت جهانی این گروه است. او نقش روسیه (Russia) را در تسهیل ادغام اعضای جدید توضیح داد و اطلاعاتی را در مورد فعالیت‌های بریکس (BRICS) تحت ریاست روسیه به اشتراک گذاشت.

پوتین می‌گوید که ۳۴ کشور علاقه‌مند به پیوستن به بریکس هستند

ولادیمیر پوتین (Vladimir Putin)، رئیس‌جمهور روسیه، روز پنج‌شنبه اعلام کرد که ۳۴ کشور علاقه خود را به مشارکت در بریکس (BRICS) ابراز کرده‌اند، که این نشان‌دهنده افزایش علاقه جهانی به این گروه است. روسیه در حال حاضر ریاست بریکس (BRICS) را بر عهده دارد.

پوتین (Putin) در نشستی با نمایندگان عالی گروه که مسئولیت امنیت را بر عهده دارند، اطلاعاتی در مورد فعالیت‌های بریکس (BRICS) تحت رهبری روسیه به اشتراک گذاشت. به نقل از تاس (Tass)، پوتین گفت:

«ما نمی‌توانیم علاقه فزاینده بسیاری از کشورها به بریکس (BRICS) را نادیده بگیریم. تا امروز، دقیقاً ۳۴ کشور علاقه خود را به پیوستن به فعالیت‌های گروه ما به نوعی ابراز کرده‌اند.»

پوتین بر تعهد روسیه به تسهیل ادغام بدون مشکل برای اعضای جدید بالقوه تأکید کرد و گفت: «ریاست ما مأموریت ویژه‌ای دارد – کمک به هر طریق ممکن برای ادغام سریع و طبیعی کشورهای عضو جدید در تمامی سازوکارهای بریکس (BRICS).»

بریکس (BRICS)، که در ابتدا توسط برزیل (Brazil)، روسیه (Russia)، هند (India)، چین (China) و آفریقای جنوبی (South Africa) تشکیل شده بود، با افزودن آرژانتین (Argentina)، مصر (Egypt)، اتیوپی (Ethiopia)، ایران (Iran)، عربستان سعودی (Saudi Arabia) و امارات متحده عربی (UAE) به ۱۱ عضو گسترش یافته است. پوتین (Putin) همچنین درباره پیشرفت برنامه ریاست روسیه بر بریکس (BRICS) صحبت کرد و اشاره کرد که تاکنون بیش از ۱۵۰ رویداد، نشست و همایش برگزار شده است و ۷۰ درصد از برنامه تکمیل شده است.

رئیس‌جمهور روسیه اخیراً ابراز اطمینان کرد که بلوک اقتصادی بریکس (BRICS) در آینده سازمان پارلمانی خود را تأسیس خواهد کرد. او بر نقش حیاتی پارلمان‌ها در ترویج چندجانبه‌گرایی، عدالت و امنیت جهانی تأکید کرد و به اصول بریکس (BRICS) همچون دموکراسی، حاکمیت و احترام متقابل اشاره کرد.

نظر شما در مورد علاقه فزاینده به بریکس و گسترش اخیر این گروه چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره پوتین فاش کرد که بریکس با ابراز علاقه 34 کشور جذابیت جهانی پیدا می‌کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.