استاندارد چارترد: قیمت بیت کوین در دوره ترامپ به 125 هزار دلار و در زمان هریس به 75 هزار دلار می‌رسد

استاندارد چارترد: قیمت بیت کوین در دوره ترامپ به 125 هزار دلار و در زمان هریس به 75 هزار دلار می‌رسد
آنچه در این مقاله میخوانید

استاندارد چارترد (Standard Chartered) پیش‌بینی خود را مبنی بر این که صرف‌نظر از نتیجه انتخابات ایالات متحده (U.S. election) ، قیمت بیت ‌کوین (Bitcoin) تا پایان سال ۲۰۲۴ به رکوردهای جدیدی دست خواهد یافت، تأیید کرده است. رئیس دارایی‌های دیجیتال این بانک پیش‌بینی کرده که قیمت بیت‌ کوین می‌تواند تحت ریاست ترامپ (Trump) به ۱۲۵,۰۰۰ دلار و تحت ریاست هریس (Harris) به ۷۵,۰۰۰ دلار برسد، در حالی که افت‌های موقتی در دوره ریاست هریس نیز پیش‌بینی می‌شود. با وجودی که نگرانی‌هایی در زمینه رگولاتوری وجود دارد، اما عوامل دیگر مانند تغییرات منحنی خزانه‌داری ایالات متحده (U.S. Treasury) چشم‌انداز مثبتی ارائه می‌دهند.

پیش‌بینی استاندارد چارترد: بدون توجه به نتیجه انتخابات ایالات متحده، قیمت بیت ‌کوین به رکوردهای جدیدی خواهد رسید

غول بانکی استاندارد چارترد (Standard Chartered) روز پنج‌شنبه بار دیگر اعلام کرد که بدون توجه به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده (U.S. presidential election) در ماه نوامبر، انتظار می‌رود قیمت بیت ‌کوین (Bitcoin) تا پایان سال به یک رکورد جدید دست یابد.

جف کندریک (Geoff Kendrick)، رئیس جهانی تحقیقات دارایی‌های دیجیتال این بانک توضیح داد که در حالی که نتیجه انتخابات بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر خواهد گذاشت، این تأثیر کمتر از آن چیزی است که قبلاً پیش‌بینی می‌شد. او تأکید کرد که علی‌رغم اثرات متفاوت ریاست جمهوری ترامپ (Trump) یا هریس (Harris)، مسیر بیت ‌کوین همچنان قوی است.

کندریک انتظار دارد که بیت ‌کوین (BTC) تا پایان سال ۲۰۲۴ «با رکوردهای جدید تحت هر نتیجه انتخاباتی» بسته شود و معتقد است که این سطح می‌تواند ۱۲۵,۰۰۰ دلار تحت ریاست ترامپ و ۷۵,۰۰۰ دلار تحت ریاست هریس باشد. او در ادامه افزود:

« نسبت به آن چه که یک دولت دوم بایدن (Biden) می‌توانست باشد، دولت هریس برای دارایی‌های دیجیتال به مراتب بهتر خواهد بود.»

او همچنین خاطرنشان کرد: «پیروزی هریس (Harris) احتمالاً باعث کاهش اولیه قیمت خواهد شد، اما ما انتظار داریم که افت‌ها با خریداران جبران شود چون بازار به این نتیجه می‌رسد که پیشرفت در زمینه نظارت و مقررات همچنان ادامه خواهد داشت و سایر عوامل مثبت نیز وارد عمل می‌شوند.»

علاوه بر این، استاندارد چارترد (Standard Chartered) پیش‌بینی بلندمدت خود را مبنی بر این که قیمت بیت ‌کوین (Bitcoin) تا سال ۲۰۲۵ به ۲۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید، حفظ کرده است. ارزش بیت ‌کوین که در ماه مارس به بالاترین سطح ۷۳,۰۰۰ دلار رسید، در ماه‌های اخیر بین ۵۵,۰۰۰ دلار و ۷۰,۰۰۰ دلار نوسان داشته است.

نگرانی‌ها در مورد موانع رگولاتوری احتمالی تحت ریاست هریس، به ‌ویژه ادامه سیاست‌هایی که در دوران رئیس‌جمهور بایدن (Biden) مشاهده شد، همچنان وجود دارد. با این حال، کندریک (Kendrick) اظهار داشت: «به نظر می‌رسد که پیروزی ترامپ (Trump) برای بیت ‌کوین مثبت باشد»، و در عین حال افزود «دولت هریس به مراتب کمتر از دولت دوم بایدن برای دارایی‌های دیجیتال نامطلوب خواهد بود.» با وجود این چالش‌ها، او به سایر عوامل مثبت مانند افزایش شیب منحنی خزانه‌داری ایالات متحده (U.S. Treasury curve) به عنوان یک نیروی صعودی برای رشد بیت ‌کوین اشاره کرد.

نظر شما در مورد پیش بینی استاندارد چارترد در مورد قیمت بیت کوین و این که چگونه انتخابات ایالات متحده ممکن است بر بیت کوین تاثیر بگذارد، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره استاندارد چارترد: قیمت بیت کوین در دوره ترامپ به 125 هزار دلار و در زمان هریس به 75 هزار دلار می‌رسد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.