داده‌های خرده‌فروشی بالاترین برآوردهای وال‌استریت در ماه اوت

داده‌های خرده‌فروشی بالاترین برآوردهای وال‌استریت در ماه اوت
آنچه در این مقاله میخوانید

خرده‌فروشی در ماه اوت از برآوردهای وال استریت فراتر رفت زیرا سرمایه‌گذاران هرگونه نشانه‌ای از کاهش هزینه‌های مصرف‌کننده را زیر نظر داشتند. این داده‌ها در حالی منتشر می‌شود که نشست سیاست‌گذاری دو روزه فدرال رزرو در واشنگتن آغاز می‌شود و انتظار می‌رود بانک مرکزی به طور گسترده با کاهش رشد اقتصادی و کاهش تورم، نرخ‌های بهره را کاهش دهد.

خرده‌فروشی در ماه اوت 0.1 درصد افزایش یافت. بر اساس داده‌های بلومبرگ، اقتصاددانان انتظار کاهش 0.2 درصدی در هزینه‌ها را داشتند. در همین حال، طبق داده‌های اداره سرشماری، فروش خرده‌فروشی در ماه جولای به 1.1 درصد افزایش نسبت به مطالعه قبلی که نشان‌دهنده افزایش 1 درصدی در ماه بود، تغییر یافت.

اولیویا کراس، اقتصاددان کپیتال اکونومیکس آمریکای شمالی، روز سه‌شنبه در یادداشتی خطاب به مشتریان نوشت: داده‌های قوی‌تر از حد انتظار خرده‌فروشی در ماه اوت نشان می‌دهد که با افزایش سریع ثروت و کاهش قیمت‌های انرژی، مصرف‌کنندگان به‌رغم رکود بازار کار همچنان آزادانه خرج می‌کنند.

فروش اوت، بدون احتساب خودرو و گاز، 0.2 درصد افزایش یافت، کمتر از برآوردهای اجماع برای افزایش 0.3 درصدی. گروه کنترل در انتشار روز سه‌شنبه، که چندین دسته و عوامل بی‌ثبات را در تولید ناخالص داخلی سه ماهه حذف می‌کند، مطابق با برآوردها، در ماه اوت 0.3 درصد افزایش یافت.

در داخل گزارش، خرده‌فروشان فروشگاه‌های متفرقه بیشترین سود را داشتند، با افزایش فروش 1.7 درصدی، در حالی که کاهش 1.2 درصدی در فروش در جایگاه‌های بنزین، رقم کلی را پایین آورد.

این داده‌ها در حالی منتشر می‌شود که سرمایه‌گذاران به طور گسترده انتظار دارند که فدرال رزرو برای اولین بار از سال 2020 که تصمیم سیاست بعدی خود در ساعت 2 بعد از ظهر اعلام می‌شود، نرخ بهره را کاهش دهد.

بازارها درباره میزان کاهشی که فدرال رزرو اعمال خواهد کرد، بحث می‌کنند. با ظهور علائم کندی در بازار کار و با کاهش تورم به سمت هدف 2 درصدی فدرال رزرو، بازارها با کاهش 50 واحدی از فدرال رزرو به سمت قیمت سوق داده‌اند. داده‌های خرده‌فروشی در ماه اوت نتوانست این تفکر را تغییر دهد.

دیدگاه خود را درباره داده‌های خرده‌فروشی بالاترین برآوردهای وال‌استریت در ماه اوت بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.