جی‌پی‌مورگان: در صورتی که بازار کار به نرم شدن ادامه دهد، کاهش‌های بیشتری در پیش است

جی‌پی‌مورگان: در صورتی که بازار کار به نرم شدن ادامه دهد، کاهش‌های بیشتری در پیش است
آنچه در این مقاله میخوانید

استراتژیست‌های جی‌پی‌مورگان گفتند، پس از اعلام کاهش نیم واحدی نرخ بهره در روز چهارشنبه، فدرال رزرو می‌تواند در صورت ادامه روند نرم شدن بازار کار، کاهش‌های بزرگ‌تری را در آینده انجام دهد.

کمیته بازار آزاد فدرال روز چهارشنبه هدف وجوه فدرال را 50 واحد پایه کاهش داد و به محدوده 4.75-5.0 درصد رساند. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، این کاهش قابل توجه را به عنوان یک تعدیل مجدد با هدف حفظ قدرت بازار کار فعلی در میان خطرات نزولی توصیف کرد.

در حالی که پیش‌بینی‌های میانه یا نقاط نقطه‌ای از FOMC دو کاهش ۲۵ واحد پایه دیگر در سال جاری و چهار کاهش در سال بعد را نشان می‌دهند، چشم‌انداز JPMorgan سرعت عادی‌سازی نرخ را سریع‌تر نشان می‌دهد.

این شرکت پیش‌بینی می‌کند در نشست بعدی در اوایل نوامبر، 50 واحد کاهش یابد، مشروط به کاهش بیشتر در گزارش‌های شغلی آتی.

بیانیه سیاست بازنگری شده از سوی فدرال رزرو اکنون نشان می‌دهد که خطرات برای اهداف اشتغال و تورم تقریباً در تعادل هستند و نشان می‌دهد که سیاست در حال نزدیک شدن به یک موضع خنثی است.

در طول کنفرانس مطبوعاتی، پاول هنگام بحث در مورد اقتصاد و بازار کار، لحن خوشبینانه‌ای را حفظ کرد، که استراتژیست‌های جی‌پی‌مورگان آن را به عنوان سیاست‌های آتی جنگ طلب تعبیر می‌کنند.

استراتژیست‌ها می‌نویسند: در زمینه‌های دیگر، یک حرکت بزرگتر ممکن است نگرانی بیشتری در مورد رشد ایجاد کند، اما پاول بارها تاکید کرد که این کاهش اساساً یک کاهش خوشحال کننده است، زیرا کاهش تورم به فدرال رزرو اجازه می‌دهد تا برای حفظ بازار کار قوی اقدام کند.

علاوه بر این، اگر سیاست‌گذاری به‌طور بهینه تنظیم شود، باید اقتصاد را به مرور زمان به جایگاه مطلوبی برگرداند.

مهمتر از همه، پاول تکرار کرد که تصمیمات سیاستی آینده به داده‌ها بستگی دارد و شرایط بازار کار یک عامل تعیین کننده در پتانسیل کاهش بیشتر نرخ در آینده است.

اگر بازارهای کار به نرم شدن ادامه دهند، می‌توانیم شاهد کاهش‌های بزرگ بیشتری در آینده باشیم. تیم جی پی مورگان نتیجه گرفت که اگر رشد شغل و نرخ بیکاری تثبیت شود، مسیر بازگشت تدریجی به حالت خنثی روشن است.

دیدگاه خود را درباره جی‌پی‌مورگان: در صورتی که بازار کار به نرم شدن ادامه دهد، کاهش‌های بیشتری در پیش است بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.