کامالا هریس متعهد به حمایت از دارایی‌های دیجیتال است – “ما بوروکراسی بی‌مورد را کاهش خواهیم داد”

کامالا هریس متعهد به حمایت از دارایی‌های دیجیتال است - "ما بوروکراسی بی‌مورد را کاهش خواهیم داد"
آنچه در این مقاله میخوانید

کامالا هریس (Kamala Harris)، معاون رئیس‌جمهور، اعلام کرد که از فناوری‌های نوآورانه‌ای مانند هوش مصنوعی و دارایی‌های دیجیتال حمایت خواهد کرد و در عین حال به حفاظت از مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران نیز توجه دارد. اظهارات او، که هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال را به‌عنوان جنبه‌های کلیدی دیدگاه اقتصادی‌اش معرفی کرد، نخستین بیانیه مستقیم او درباره ارزهای دیجیتال به‌ عنوان نامزد دموکرات‌ها بود.

کامالا هریس از هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال حمایت می‌کند

کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور، روز یکشنبه در نیویورک اعلام کرد که از هوش مصنوعی (AI) و دارایی‌های دیجیتال حمایت خواهد کرد. در یک مراسم جمع‌آوری کمک مالی در سیپریانی وال استریت (Cipriani Wall Street)، هریس دیدگاه اقتصادی خود را با تمرکز بر نوآوری و حمایت‌های نظارتی برای مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران به اشتراک گذاشت. بر اساس گزارش‌ها، این رویداد ۲۷ میلیون دلار برای کمپین او جمع‌آوری کرد.

هریس در این مراسم گفت: “من کارگران، بنیانگذاران کسب‌وکارهای کوچک، نوآوران و شرکت‌های بزرگ را گرد هم می‌آورم.” معاون رئیس‌جمهور افزود:

“ما با هم شریک خواهیم شد تا در رقابت‌پذیری آمریکا سرمایه‌گذاری کنیم و در آینده آمریکا سرمایه‌گذاری کنیم. ما از فناوری‌های نوآورانه‌ای مانند هوش مصنوعی و دارایی‌های دیجیتال حمایت خواهیم کرد، در حالی که از مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران خود محافظت می‌کنیم.”

این نخستین بیانیه مستقیم او درباره ارزهای دیجیتال به ‌عنوان نامزد دموکرات‌ها بود و نشانه‌ای از تغییر احتمالی در رویکرد رئیس‌جمهور جو بایدن (Joe Biden) به حساب می‌آید، که بسیاری از رهبران صنعت آن را محدودکننده می‌دانند.

این رویداد با حضور چهره‌های برجسته دموکرات، از جمله کتی هاچول (Kathy Hochul) فرماندار، چارلز شومر (Charles Schumer) رهبر اکثریت سنا و چندین سلبریتی دیگر برگزار شد. اهداکنندگان از صنایعی مانند وال استریت و سیلیکون ولی، با خرید بلیت‌هایی که از ۵۰۰ دلار تا نزدیک به یک میلیون دلار متغیر بود، به ‌طور قابل‌توجهی کمک کردند.

هریس همچنین بر برنامه‌های خود برای ساده‌سازی مقررات تأکید کرد و گفت:

“ما یک محیط کسب‌وکار ایمن با قوانین ثابت و شفاف ایجاد خواهیم کرد. ما در صنعت‌های آینده مانند نیمه‌هادی‌ها، انرژی‌های پاک و سایر صنایع سرمایه‌گذاری خواهیم کرد و بوروکراسی غیرضروری را کاهش خواهیم داد.”

نظر شما درباره اظهارات کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، در مورد هوش مصنوعی و دارایی‌های دیجیتال به عنوان بخشی از چشم‌انداز اقتصادی او چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره کامالا هریس متعهد به حمایت از دارایی‌های دیجیتال است – “ما بوروکراسی بی‌مورد را کاهش خواهیم داد” بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.