انتقاد نماینده کنگره از رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار به دلیل نقص در مقررات رمزارزها

انتقاد نماینده کنگره از رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار به دلیل نقص در مقررات رمزارزها
آنچه در این مقاله میخوانید

در جریان یک جلسه استماع کنگره، تام امِر (Tom Emmer) نماینده کنگره، به شدت از گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، انتقاد کرد و رهبری و رویکرد او نسبت به مقررات ارزهای دیجیتال را زیر سوال برد. این قانون‌گذار تأکید کرد: «کمیسیون بورس و اوراق بهادار قانون را نقض کرده، وکلای شما به دادگاه دروغ گفته‌اند و هیچ‌کس در رهبری شما در واشنگتن دی‌سی پاسخگو نبوده است.»

انتقاد تام امِر از گری گنسلر در مورد مقررات و مدیریت ارزهای دیجیتال

تام امِر (Tom Emmer)، نماینده کنگره از ایالت مینه‌سوتا (R-MN)، روز سه‌شنبه در جلسه کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، از گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، انتقاد کرد و تمرکز خود را بر رهبری گنسلر، اجرای مقررات ارزهای دیجیتال و شفافیت کمیسیون بورس و اوراق بهادار قرار داد.

این قانون‌گذار گنسلر را به ایجاد وفاداری سیاسی در میان کارکنان کمیسیون بورس و اوراق بهادار و اولویت دادن به منافع شخصی به جای مأموریت این نهاد متهم کرد. او به ایمیل‌هایی اشاره کرد که نشان می‌داد یک مقام ارشد کمیسیون بورس و اوراق بهادار با دیدگاه‌های سیاسی گنسلر همسو بوده و این رفتار، فرهنگی از وفاداری به گنسلر به جای قانون را ایجاد کرده است. امِر همچنین به یک پرونده دادگاهی در ایالت یوتا اشاره کرد که در آن گزارش شده است که وکلای کمیسیون بورس و اوراق بهادار دادگاه را برای هدف قرار دادن شرکت‌های رمز ارز گمراه کرده‌اند، که این موضوع منجر به ۲ میلیون دلار هزینه‌های حقوقی شده است. این نماینده کنگره اظهار داشت:

«کمیسیون بورس و اوراق بهادار قانون را نقض کرده، وکلای شما به دادگاه دروغ گفته‌اند و هیچ‌کس در رهبری شما در واشنگتن دی‌سی پاسخگو نبوده است.»

امِر (Emmer) همچنین از گنسلر (Gensler) به دلیل معرفی اصطلاح «امنیت دارایی رمز ارز» بدون پایه قانونی مناسب انتقاد کرد. او این اصطلاح را در اقدامات اجرایی به کار برد، اما بعداً در دادگاه آن را پس گرفت. امِر چنین استدلال کرد که برخورد ناپایدار گنسلر با مقررات ارزهای دیجیتال باعث سردرگمی در بازار شده و بخش مالی ایالات متحده را به عقب رانده است. امِر در خاتمه اظهار داشت:

«آقا! عدم ثبات شما در این موضوع، این کشور را به عقب رانده است. ما نمی‌توانستیم رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهاداری را داشته باشیم که به لحاظ تاریخی مخرب‌تر یا غیرقانونی‌تر باشد.»

نظر شما در مورد انتقاد اِمِر از رهبری گری جنسلر و مدیریت مقررات ارزهای دیجیتال چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره انتقاد نماینده کنگره از رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار به دلیل نقص در مقررات رمزارزها بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.