مدیر عامل Cryptoquant انتظار دارد با بازگشت مدیرعامل سابق بایننس، ارزش رمزارزها افزایش یابد

مدیر عامل Cryptoquant انتظار دارد با بازگشت مدیرعامل سابق بایننس، ارزش رمزارزها افزایش یابد
آنچه در این مقاله میخوانید

مدیر اجرایی Cryptoquant نسبت به بازگشت چانگ‌پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل سابق بایننس (Binance)، ابراز خوش‌بینی کرده و معتقد است که این بازگشت می‌تواند منجر به تحرکات بزرگ در بازار شود. وی گفت: «احساسات صعودی در همه جا به چشم می‌خورد» و تأکید کرد که چانگ‌پنگ ژائو «تنها باید پستی با مضمون “من برگشتم” منتشر کند تا بازار به شدت اوج بگیرد

بنیان‌گذار Cryptoquant انتظار دارد بازگشت چانگ‌پنگ ژائو موجب صعود بازار شود

کی یانگ جو (Ki Young Ju)، مدیرعامل شرکت تحلیل بلاکچین Cryptoquant، روز جمعه در یک پست در پلتفرم اجتماعی X پیش‌بینی خود را درباره بازار ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشت. این مدیر معتقد است که بازگشت چانگ‌پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق بایننس (Binance)، پس از گذراندن دوره حبس، موج‌هایی در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد خواهد کرد. او پیش از آزاد شدن ژائو از بازداشت در ایالات متحده در روز جمعه نوشت:

« چانگ‌پنگ ژائو امروز زودتر آزاد می‌شود — احساسات صعودی در همه جا به چشم می‌خورد. مطمئن نیستم چرا، اما من هم همین حس را دارم. او فقط باید پستی با مضمون “من برگشتم” منتشر کند و بازار به شدت اوج خواهد گرفت.»

در یک پست دیگر در X، مدیرعامل Cryptoquant به تأثیر ژائو در بخش ارزهای دیجیتال پرداخت و تأکید کرد که افراد برجسته‌ای مانند چانگ‌پنگ ژائو اغلب در زمان‌هایی که صنایع کمتر از حد انتظار عمل می‌کنند، به عنوان قربانیان معرفی می‌شوند. او اظهار داشت: «جامعه شخصی را که بیشترین تأثیر را دارد به عنوان مقصر معرفی می‌کند»، در حالی که اذعان داشت عوامل متعددی در مشکلات این صنعت نقش دارند.

او همچنین خاطرنشان کرد که با وجود جذب سرمایه‌های عظیم به بازار ارزهای دیجیتال، ارزش ذاتی این بازار به همان نسبت افزایش نیافته است و بسیاری از این ناهماهنگی را به چالش‌هایی مانند جرم و نابالغی صنعت نسبت داد.

در پایان، مدیرعامل Cryptoquant جامعه ارزهای دیجیتال را تشویق کرد تا تأثیر مثبت چانگ‌پنگ ژائو (CZ) را به رسمیت بشناسند؛ تأثیری که از نظر او بر هرگونه اشتباهات احتمالی برتری دارد. او اظهار داشت: «بدون بایننس (Binance)، صنعت ارزهای دیجیتال نمی‌توانست نقدینگی عظیم جهانی را که امروز از آن بهره‌مند است، جذب کند.» او با این سخنان پیشنهاد کرد که دستاوردهای چانگ‌پنگ ژائو شایسته ارزیابی مجدد هستند. چانگ‌پنگ ژائوپس از گذراندن چهار ماه حبس، روز جمعه از بازداشت در ایالات متحده آزاد شد.

نظر شما در مورد دیدگاه کی یانگ جو در مورد بازگشت چانگ‌پنگ ژائو و تأثیر بالقوه آن بر بازار چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره مدیر عامل Cryptoquant انتظار دارد با بازگشت مدیرعامل سابق بایننس، ارزش رمزارزها افزایش یابد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.