توکن همستر کامبت مبتنی بر TON در عرض 3 روز 42 درصد کاهش یافت

توکن همستر کامبت مبتنی بر TON در عرض 3 روز 42 درصد کاهش یافت
آنچه در این مقاله میخوانید

در روز یکشنبه، ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (۸ مهر ۱۴۰۳)، داده‌های بازار نشان داد که ارز دیجیتال مبتنی بر شبکه TON، به نام همستر کامبت (HMSTR)، تنها سه روز پس از عرضه اولیه آن در بازار، در طول روز گذشته ۱۴ درصد کاهش ارزش در برابر دلار آمریکا را تجربه کرده است. این توکن که در ابتدا با قیمت ۰.۰۰۹۹۹۳ دلار به ازای هر واحد در صرافی‌های بزرگ معامله می‌شد، از آن زمان تاکنون بیش از ۴۲ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

قیمت کوین همستر کامبت مبتنی بر TON در روز یکشنبه به پایین‌ترین حد خود رسید

این ارقام نشان می‌دهند که توکن HMSTR، توکن بومی بازی Web3 مبتنی بر شبکه TON به نام همستر کامبت، همچنان با کاهش قیمت قابل توجهی مواجه است. پیش‌تر، وب‌سایت Bitcoin.com News از کاهش ۳۰ درصدی ارزش این توکن در روز افتتاحیه آن در صرافی‌های برتر خبر داده بود. در روز یکشنبه، ارزش HMSTR به ۰.۰۰۵۶۱۳ دلار کاهش یافت و به پایین‌ترین حد خود رسید و افت ۱۴ درصدی دیگری را در همان روز ثبت کرد.

hmstrusdt_2024-09-29
سه روز آخر معاملات HMSTR

همستر کامبت (Hamster Kombat) در اصل یک بازی “کلیک تو ارن (Click to earn)” است که بر روی بلاک‌چین TON از طریق تلگرام اجرا می‌شود. بازیکنان با کلیک بر روی همسترهای دیجیتالی، توکن‌های HMSTR به دست می‌آورند که می‌توانند برای ارتقاها، پیوستن به بازی‌های کوچک و ارتقای عملیات استفاده شوند. این بازی با مأموریت‌های روزانه، ویژگی‌های اجتماعی و حتی مکانیک‌های ماینینگ، جذابیت بیشتری به خود می‌گیرد.

7793cc8f-0287-4b42-8bc7-87a4ed251e8e-1536x999

توکن HMSTR، توکن بومی این بازی، از طریق ایردراپ به بازیکنان وفادار تعلق گرفت و به‌عنوان پاداش برای دستاوردهای درون بازی و تعامل آنها اهدا شد. در قیمت کنونی روز یکشنبه، همستر کامبت با ارزش بازاری ۳۶۵ میلیون دلار در جایگاه ۱۹۳ در میان بیش از ۱۰,۰۰۰ دارایی دیجیتال قرار گرفته است.

در حال حاضر ۶۴,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰ توکن HMSTR در گردش است و طی ۲۴ ساعت گذشته، این توکن مبتنی بر شبکه TON با ۲۴۸ میلیون دلار حجم معاملات جهانی مواجه بوده است، به‌طوری‌که بایننس (Binance) به عنوان فعال‌ترین صرافی در صدر قرار دارد. طبق داده‌های tonscan.com، HMSTR دارای ۱۲,۴۹۸,۴۰۰ دارنده است و حداکثر عرضه آن ۱۰۰ میلیارد توکن HMSTR تعیین شده است.

بزرگترین کیف پول بر میزان چشمگیر ۶۱,۳۶۲,۲۲۳,۰۰۳ توکن کنترل دارد، یعنی ۶۱.۳۶ درصد از کل عرضه. بلافاصله پس از آن، کیف پول داغ بایننس با ۱۴,۳۵۶,۱۲۸,۷۳۷ HMSTR در رتبه دوم قرار دارد که حدود ۱۴.۳۶ درصد از کل عرضه را در اختیار دارد. در مجموع، ۹۳.۹۵ درصد از کل عرضه HMSTR در دستان پنج کیف پول برتر قفل شده است که سهم عمده‌ای از این توکن را در اختیار دارند.

مانند بسیاری از توکن‌های تازه راه‌اندازی شده، مسیر اولیه بازار HMSTR نیز پرنوسان بوده است که به چالش‌های احتمالی برای پایداری و نقدینگی در آینده اشاره دارد. این که آیا این توکن می‌تواند جایگاه محکمی پیدا کند، احتمالاً به گسترش پایه دارندگان آن و حفظ جذابیت برای بازیکنان جدید و قدیمی که همچنان به کلیک کردن بر روی همسترهای دیجیتال مشغولند، بستگی خواهد داشت.

نظر شما در مورد ضررهای HMSTR در روز یکشنبه چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره توکن همستر کامبت مبتنی بر TON در عرض 3 روز 42 درصد کاهش یافت بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.