تاکید فدرال رزرو بر ادامه مسیر کاهش نرخ بهره

تاکید فدرال رزرو بر ادامه مسیر کاهش نرخ بهره
آنچه در این مقاله میخوانید

آستن گولسبی، رئیس فدرال رزرو شیکاگو، روز دوشنبه تکرار کرد که با توجه به وضعیت فعلی اقتصاد و مسیری که احتمالاً به سمت آن خواهد رفت، موردی برای کاهش گسترده نرخ بهره بانک مرکزی ایالات متحده می‌بیند.

گولسبی در مصاحبه‌ای با فاکس بیزینس گفت: وقتی صحبت از سیاست پولی به میان می‌آید، این فرآیندی است که طی یک سال یا بیشتر تلاش می‌کنیم تا نرخ‌ها را به حالت عادی برسانیم.

در مورد سرعت و دامنه نهایی کاهش نرخ‌ها، نرخ بهره یک شبه بانک مرکزی فدرال رزرو در 12 ماه آینده بیش از 25 واحد پایه کاهش پیدا کرده است.

فدرال رزرو آنچه را که پیش‌بینی می‌کند یک جریان ثابت از کاهش نرخ بهره است، آغاز کرده است که ناشی از کاهش فشارهای تورمی و افزایش خطرات برای بازار کار است.

گولسبی خاطرنشان کرد که اقتصاد تا حد زیادی عادی شده است، که به فدرال رزرو در اوایل این ماه اجازه داد تا نرخ بهره خود را نیم درصد کاهش دهد و به محدوده 4.75٪ -5.00٪ برساند.

گولسبی آنچه را که به عنوان عوامل هشداردهنده برای بازار کار می‌دانست، علامت‌گذاری کرد، در حالی که اضافه کرد که به نظر می‌رسد نرخ بیکاری فعلی در 4.2٪ در حدود یک سرعت پایدار است.

با قریب‌الوقوع بودن اعتصاب کارگران بندری در ایالات متحده، گولسبی گفت که نگران این است که تعطیلی طولانی‌مدت چه می‌تواند برای اقتصاد بیاورد.

دیدگاه خود را درباره تاکید فدرال رزرو بر ادامه مسیر کاهش نرخ بهره بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.